לארגן את ארוע העשור


איך בוחרים אולם לחתונה? מפיקים בת מצווה לילדה וקשה לכם להחליט עם מה מתחילים?

ארגון אירועים הוא סוגייה לא פשוטה. כל מפגש משפחתי כולל בתוכו פרטים רבים, כשכל פרט חייב דגש מיוחד. בסוף המסלול אתם יוצאים מורווחים, בגלל שאתם הפקתם את הארוע המושלם!

מחפשים עצה בנוגע גני ארועים? בואו לגלות כל פרט משמעותי שצריך להכיר על תחום הארועים.

צריכים להחשף למידע על הרמת ארוע שלא ישכחו? יש נושאים שונים להם צריך לייחס חשיבות בזמן תכנון אירוע: מספר האנשים, DJ, קייטרינג, עיצוב ואווירה באולם, בגדים לארוע, תיעוד הארוע וכולי. לכל הפרמטרים הללו נתייחס במאמר זה.

אירועים בירושלים זו התחלה ברגל ימין

היכן יערך הארוע – כדי למצוא את המיקום הטוב ביותר למפגש שלכם, אל תשמיטו כמה פרטים חשובים: מהו האירוע, עונת השנה בה מתקיים הארוע, היכן גרים המוזמנים ומספר מוזמנים. מה המקום האידיאלי לאירוע שלכם? בגן או אולם אירועים, אולי ביער? אולי בכל תעדיפו לערוך את המסיבה בבית? אסור לכם למהר לפני שאתם חותמים על הסכם עם גן, האם דווקא המקום הזה מסמן וי על כל הדרישות שחשבתם עליהן?

קייטרינג – אי אפשר לארגן אירוע בלי קייטרינג. חשוב לוודא כי האולם נותן לכם שרות הסעדה ראוי למאכל. אולי בכלל תעדיפו לתכנן פתרונות הסעדה ביוזמתכם, לפנות לחברת קיטרינג שיצא לכם להכיר. חשוב לזכור, אם חיונית לכם הכשרות, בקשו לראות שלמקום יש אישור כשרות.

משקאות – שירות בר מקצועי נתן להשיג מתוקף חוזה עם המקום או מחברה פרטית חיצונית. מחיר הבר מושפע מיוקרתיותם של המשקאות, הסוגים, מאפייני השירות בבר וכל השירותים אחרים שתבחרו להוסיף.

בגדים לאירוע – כל מה שתבחרו ללבוש תלוי במה שאתם אוהבים ללבוש. בגדים לארועים הם לא סיפור זול, שלא תמיד נגשים אליו בצורה נכונה. אל תשכחו הארוע לא יחזור וסביר להניח שלא תינתן לכם ההזדמנות ללבוש את הבגדים אחרי האירוע הזה. בדקו אפשרות של השכרת בגד לארוע. תוכלו גם לתפור בגד מיוחד, לחסוך הוצאות מיותרות על שם מותג. נסו לבדוק אם יש לכם כבר פריט לבוש מתאים או גם להזמין ברשת.

עיצובו של האירוע – עיקר האווירה של הארוע; רוב גני הארועים נותנים כמה אפשרויות לאווירה של המקום. אין סיבה להתפשר על האווירה המרגשת שתייחד אתכם.

להקה או די. ג'י. – המוזיקה מהווה את מרכז האווירה לחוצים? מתלבטים לגבי תקליטן או מוסיקה חיה, העיקר שיגרמו הנאה לאורחים. אם הטעם המוסיקלי שלכם מקורי מדי, קחו בחשבון שחלק מהאורחים לא יהנו ויש לשעשע את כל האורחים.

תיעוד האירוע – כל אירוע מיוחד מוכרח להיות מתועד, ועדיף בצורה מקצועית. נהוג לצלם גם את ההכנות לחגיגה ועוד תמונות במקומות שונים. צלמו את המסיבה גם בתצלומי וידאו.

חושבים על לארגן את ארוע העשור? חייבים עוד מידע על תכנון אירועים? שובו לאתר לכל הסודות, מה שחדש והצעות הכי מקוריות לארוע המשפחתי שלכם.

כתיבת תגובה