הקץ לסחרחורות בעזרת רפואה אלטרניטיבית

בצורה דומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, במשך השנים נתתי אמון ללא ספקות במדע המודרני ובבתי החולים כל כאב ברכיים קצר, בכל מיגרנה חד פעמית, הסתיימה באמצעות נטילת גלולה או כפית סירופ. מה לעשות, הנני שברירי, מה אפשר לעשות… עד אפריל האחרון, אחרי חודשים ממושכים שהתענתי בגלל כאבים עזים ברגליים ואף רופא קופ"ח לא לעזור. עד שבלית ברירה, עם פחדים, נעניתי לבקשת אחת מאחיותיי שבעזרתה זכיתי להכיר את המסתורין מאחורי הריפוי המשלים.

הטיפול בשיטה זו שיפר את מצבי באופן לא יאמן, לפיכך מאותו יום אני תומך מושבע.

מה שיש לדעת בתחום של טיפול לא קונבנציונאלי

בחלק מהמקרים, האנשים שלא מאמינים בטיפול משלים, הם נגד – כנראה מהסיבה שהנושא שונה וזר לגמרי, או כי נשאר בהם הרושם ההיפּי שהתחום האלטרנטיבי השאיר אחריו בארץ בתחילת הדרך. העובדה היא ש תחום הרפואה המשלימה התקדם מאוד יפה ב10 השנים האחרונות, ברוב המרפאות המשלימות המטפלות והמטפלים מלומדים ועתירי ניסיון ולא איזה חבורת היפים סטלנים בעלי משועממים.

אירוע מוחי

ברמה הבסיסית, ועם כל יתרון שיש למדע, הטיפולים הקונבנציונליים הם תעשיה של מיליארדים והתרופות המוכרות הן, בסופו של עניין, ניצול בוּרוּת החולים המטרה הראשית היא להשריש תלות בתרופות, בצורה שתצטרך לבקר שוב לקבלת מרפא מעת לעת ולצרוך עוד.

לעומת זאת טיפול משלים – מטרתו לתת תשובה לסבל מתמשך ששיטת הטיפול התרופתי לא מצליחה לפתור.

השיטה המדעית מזהמת את המערכות בגלל אותם רעלנים מסוכנים וחומרים נוספים. הטיפול המדעי עשוי לעזור נקודתית, אבל באותה המידה הוא יכול לגרום קשיים אחרים ולחבלות לא רצויות.

אפשר למצוא בקלות יתרונות רבים, וקצר הבלוג מלהכילם. אתם יכולים למצוא מידע נוסף בגוגל.

האם אין חסרונות?

ברור שרפואה משלימה – לא מושלמת, ויהיו מקרים, בהם הגישה המדעית תסייע יותר. ועל אף הכל, בשיטת הטיפול המשלים, בדרך כלל – הסיכון לחולה מזערי, וקל למצוא בעידן שלנו כמויות עצומות של מידע מפורט אודות הענף. אז בטיפולים האלטרנטיביים תמצאו יותר מעלות ביחס למגרעות.

אם אתם, הקוראים, מעוניינים לעיין בטיפים והמלצות בתחום – לחצו וגלשו לסחרחורת, בתקווה שעזרתי ולו במעט.

כתיבת תגובה