הריסת בית בזמן קצר

הקירות בסלון עם שפריץ משנות השבעים? הדירה צמאה ליחס?
בחברה המערבית בזמננו, אנחנו כמהים לחידושים ושינויים כל הזמן. הטעם שלנו הוא דבר שמשתנה לאורך החיים שתלויים גם ב האופנה – רק בראש השנה האחרון טיפטנו את חדר השינה בטורקיז ואילו היום כחול נייבי הכי באופנה. אז לא נשקיע כבר בהכי החדש? בטח!

רוצים לדעת יותר על הריסת מבנים? להלן נקודות למחשבה

שיפוץ דירה ושמירה על מראה עדכני זה עסק יקר ולכן עדיף לכם לחשוב על פתרונות שיחזיקו לאורך זמן.

חלוקת חלל – רצוי מאוד להשקיע מחשבה וזמן בעניין חשוב זה, חלוקת שטח בצורה נכונה אומרת בית מתפקד והתאמה טובה לצרכים שלכם. גם אם הבית שלכם קטן ניתן להגיע למלוא הפוטנציאל של החלל כך שיענה על כל צרכיכם.

צבע – צבע הוא הפנים של ההבית שלכם והוא הדבר העיקרי שהעיניים שלנו תופסות כשנכנס לדירה שטרם היינו בה. גוונים של צבעים יכולים להיות טרנדיים עכשיו וחודש הבא כבר לא. לכן, מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע בקי ולבדוק אילו צבעים תמיד הולכים. התאימו את צבע המשרד לרהיטים שהזמנתם.

הריסת בית – כי אתם צריכים שינוי!

החברה כבר עצבנית? היא מתביישת שהילדים יביאו חברים כשהבית נראה ככה? החורים בקירות מצביעים לזה שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ונמנעים מ"לבזבז" את כספם על שיפוץ הבית. חשבו על זה, אתם לא רוצים להרגיש במלון חמישה כוכבים יום יום בבית במקום לקחת עוד נופש ביוון?

השבחת הדירה

לא משנה שרק עכשיו נכנסתם לבית חדש, מוכרים דירה ישנה או שהייתם רוצים לשנות את עיצוב הבית? עיצוב הדירה, שמירה על מצב תקין ומראה עכשווי יוסיפו לכם לשווי הדירה!!!

בית שמעולם לא נצבע ידחה קונים אפשריים ואילו נכס שבוצעו בו צביעה ושיפוץ והושקעו בו לא מעט כסף וזמן גם יעלה את איכות החיים וגם תמכרו אותו תמורת סכום גבוה יותר כשתרצו למצוא מקום חדש.

צריכים עוד פרטים על חוזה שיפוץ? בקרו בכתובת www.h100.co.il/ ותוכלו לקבל פרטים, טיפים, מחירים והצעות מטובי נותני השירות – לחיים טובים יותר בבית טוב יותר.

כתיבת תגובה