שחקו אותה ברחובות

הדרך להשאיר רושם באירוע: החלום של כולם הוא חגיגה בלתי נשכחת, אולם מה למעשה אורחים זוכרים מהאירוע? שמלת הכלה, המנה העיקרית, הזיקוקים, וכמובן את בעלי השמחה. אולי תופתעו מהמימצאים, אבל לרוב האנשים אותם מאפיינים חשובים, ועל אלה נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים מיקום לארוע

מיקום האירוע שתבחרו מיועד לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה בסביון תשקף אקסקולוסיביות, חתונה בים תקרין תמימות, גן או אולם יפיפה ירמוז על עושרכם בעוד גן קטנטן יעיד על משפחתיות .

זכרו שהכי פשוט לחלום על טקס בר מצווה מפוצץ והדור, אבל קורה לפעמים שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי השמחה שלצערם זה לא באמת מה שלמעשה הם חיפשו. לפני שאתם סוגרים גן תחשבו בהיגיון אם אכן המקום הזה אכן מתאים .

בוחרים מנות לאירוע

סיימתם להתמודד עם אולם אירועים בראשון לציון? לדעת כלל האנשים אחד הקריטריונים שצריכים לשקול בכובד ראש הוא התפריט. זה אולי נשמע יומרני, אך אנשים משתוקקים להינות וההנאה המרכזית היא האוכל שיוגש בארוע.

לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו לעומק מי האורחים שיתפסו את הנתח הענק ביותר בחגיגה שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, תלכו לכיוון של אוכל יותר פשוט. אם נופל בחלקכם ומדובר באנשים צעירים משנות ה-2010 אז תלכו על אוכל גורמה, אם זאת בת מצווה ומרבית המוזמנים יהיו בה נערות ונערים אז כדאי לבחור בתפריט פשוט המכיל עוגת שוקלד, פיצה ועוד.

חשוב שתזכרו כי קשה לרצות את כל האנשים, אי לזאת רצוי לגוון עם תפריט צנוע ומורכב, פופולארי וייחודי. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו לרוב המוזמנים הרבה אפשריות לבחור. לסיום, רצוי שיהיו אפשרויות רבות מאשר מספר מנות מצומצמות.

המראה הכללי…

במקרה שיש לכם מעט זמן וממש חשוב לכם ליצור תחושת וואו אצל האנשים בארוע שלכם, תחשבו על רעיון מקורי, משהו יחודי ובנוסף על הכל משהו שחשוב לכם להדגיש. בדומה לבחירת מקום, גם כן הסגנון היחודי משחק תפקיד.

בכל מה שקשור לעיצוב ממש אין גבול לדמיון; הכל אפשרי , או, לדוגמא, לשים דגש על דברים מרכזיים; הצבע (אירוע בלבן, לשים דגש על צבע אחד), אביזרים (חול ודקלים) עיצוב החופה ועוד, רק תתנו לעצמכם לדמיין. לא אחת קורה שטקס אישי הופך לגם האירוע שלההורים של בעל השמחה, בגלל זה בעיקר בנושא חשוב זה, זה מקומכם להביא את היחוד שבכם.

מה עם אולמות ברחובות?

לפעמים הכי קל לנסות שכולם היו מרוצים, אך אל תשכחו לרגע שבסוף זה האירוע שלכם. אם יש נושא שאתם ממש לא מוכנים לוותר עליו בגלל שהוא , לא מקובל על משפחתך, היו נחושים. תסבירו לכל מי שצריך בדרך הכי נעימה שאפשר שזה בכל מקרה הרגע שלכם. שימו לב לתחושות ובחרו במשהו שהכי מעיד על אישיותכם.

היה ואתם עדין צריכים מידע מקצועי לגבי תחום זה שובו לאתר, ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה