הר אוקנגן – חופשות סקי

הפעם נמליץ לכם על חופשה באיזור אוקנגן אשר נמצא בקנדה

סקי בהר אוקנגן

אוקנגן הוא רכס הרים שעובר דרך העמקים וקרוב ל שלושה תחומים של ההר, במהלך חופשת הקיץ זה מקום מדהים לעשות בו פיקניקים, טיולי מחנאות , שינה בטבע, וברגע שהחורף נושף בעורף זה יהיה להיט , המזג אוויר הוא מדהים לסקי והתנאים הסביבתיים, ישנם אתרי נופש קטנים אשר מפוזרים בכל האיזור, האקלים כאן עושה נפלאות לסקי , המדרונות והשבילים נהדרים, גולשי סקי יקרים הר אוקנגן הוא המקום בחורף לחופשת סקי.

אתרי סקי ונופש

אתרי הנופש באיזור פזורים בשקט ובשלווה ,המעליות זמינות אבל הן מוגבלות בשעות ובתאריכים באתרי סקי אלו יש המון פעילות של גולשי שלג וסונוברד,למרות שהם קטנים האיזור הזה של ההרים מציע תנאים של מזג אוויר עקבי ודבר נוסף ומאד חשוב באתר נופש זה ניתן להישאר ללון ובמחיר סביר.

רמת גולשי הסקי בהר זה

ברכסי הרים אלו ניתן להנות ממגון מדרונות ושבילים ברמות מיומנויות שונות כך שגם אם אתה גולש סקי,סנובורד מתחיל זה המקום בשבילך ,והבונוס הנוסף שמקום זה מציע לך את חופשת חלומותיך ,בחורף באיזור הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס. הדברים שתביא עמך לחופשת ולאתר צריכים לשמור עליך חם בכל עת ולא משנה באיזה נתיב בין אם מתקדם או מתחיל תבחר לעשות בו סקי.

קצת אינפורמציה על הר אוקנגן

מעל האגם קיימים מעל 10,000 דונם של נוף סלעי ההר עם האגמים ,הכניסה ליערות היא דרך הרגליים, סוגים או אופניים,השבילים לכפרי הקמפינג הם מתקנים אשר נמצאים רק באיזור הזה של המדבר,לאוהבי הטיפוסים מומלץ להגיע לפסגת ההר,זה יוביל אתכם לנוף מדהים , הפארק באיזור מציע אטרקטציות נוספות ומדהימות ומומלץ להיכנס לאינטרנט ולקבל עוד אינפורמציה על המקום המדהים הזה, וכמובן הפעילות הכי חשובה שבחורף מעבר לכל הדברים הנפלאים שאפשר לעשות באיזור זה בקיץ ישנו הסקי שניתן להנות ממנו ובשפע, שתהיה לכם חופשה מהנה בין אם היא תהיה בקיץ או בחורף.

כתיבת תגובה