מצב הנדלן בישראל – שוק של רוכשים בלבד

שני קבוצות מאפיינות את ענף הנדל"ן בישראל. שוק הדירות למכירה והשוק הפועל בענף של דירות להשכרה. מציאה של דירות להשכרה , הפכה בשנים האחרונות להיות משימה מורכבת. בשל הביקוש,הגדול המחירים מאמירים ועולים. כאשר מתפרסמות דירות להשכרה, קופצים עליהן אנשים רבים. יש לציין כי עדיין יש הבדל גדול בין דירות להשכרה ברחבי הארץ, אף בערים גדולות בגוש דן, לבין דירות להשכרה בתל אביב .



דירות להשכרה בתל אביב
– מספר גורמים שכדאי לדעת

  • · תל אביב מושכת צעירים מכל רחבי הארץ וגם מהעולם הגדול. דירות להשכרה הן פופלאריות ביותר והצעירים המגיעים אל תל אביב מוכנים לשלם עבורן מחירים יקרים מאוד. אם הנכם מוצאים דירות להשכרה בתל אביב, אל תשתהו, אם לא תקבלו החלטה מיד, ישנו סיכוי גדול כי בעוד כמה שעות הדירה כבר לא תהיה פנויה .

    · כמו כולם, אף בעלי דירות בתל אביב מעוניינים להגדיל את ההכנסות משכר הדירה. כאשר הם מחלקים את הדירות לדירות סטודיו קטנות מאוד , ההכנסות מוכפלות. דירות הסטודיו מזכירות את מאורות הארנבים בעיר טוקיו. מאורות הארנבים זה הכינוי שלהן זכו הדירות הקטנות ומבוקשות בעיר טוקיו אשר ביפן, אך למרות הגודל והצפיפות הן מבוקשות מאוד.

    · בעלי דירות רבים מנצלים את הביקוש הגבוה ולא מוכנים להשקיע בשיפוץ. מצב זה מביא לכך כי הרבה דירות להשכרה בתל אביב , וגם דירות למכירה , מוזנחות ואפילו עלובות. אך, למרות המצב של הדירות , הביקוש אליהן עדיין רב מאוד וכך גם המחירים.

    · קיים הבדל ניכר בין המחירים של דירות להשכרה בתל אביב בצפון העיר לבין המחירים של דירות להשכרה בדרום העיר. בשכונות בדרום תל אביב כמו שכונת התקווה או שכונת עזרא בהחלט אפשר למצוא דירות להשכרה בתל אביב במחירים נורמלים יותר. מעניין לציין כי למרותהמחירים הנמוכים יותר , הביקוש של דירות להשכרה בדרום העיר , נמוך הרבה יותר מאשר הביקוש של דירות להשכרה בצפון תל אביב .


דירות להשכרה – טיפים ועצות מועילות

  • · חודשי הקיץ אלו החודשים הלוהטים בענף של דירות להשכרה. בשל הביקוש הרב בתקופה הזו , המחירים הרבה יותר יקרים מאשר בשאר עונות השנה. אם אפשר, רצוי לעבור דירה בעונת החורף שאז המחירים נמוכים הרבה יותר.

    · אם אתם מבקשים לשלם פחות, כדאי לחפש דירות להשכרה, וגם דירות למכירה, בשכונות זולות יותר. גם המרחק ממרכז העיר משפיע על מחיר הדירה .

    · מומלץ להשוות מחירים ולערוך סקר שווקים לפני שאתם מחפשים דירות להשכרה. סבלנות היא המילה החשובה במשחק. אם תיערכו בעוד מאוד ולא תיאלצו לחפש בלחץ, מרב הסיכויים כי תוכלו למצוא דירות להשכרה במחירים שפויים.

כתיבת תגובה