השתלת שיניים – כל דבר שברצונכם לידע אודות השתלת השיניים

הרעיון הכי טוב לחוסר שיניים הוא השתלת שיניים .הוא הדומה ביותר למערכת השיניים הרגילות. השיניים המושתלות מסתגלות לגוף ופועלות כמו מערכת השיניים הטבעיות. אנשים רבים מבצעים השתלות שיניים בגלל כאבים ובעיות נוספות של בריאות לא תקינה במערכת השיניים .יש כאלה המבקשים לבצע השתלת שיניים במטרה לתרום למראה הזוהר.

השתלות שיניים – שישה דברים שרצוי לידע

  • * פעולת ההשתלה מתבצעת בהרדמה. הרופא המומחה יחדיר שתלים דנטאליים העשויים טיטניום. על השתלים יבצע הרופא את השתלת השן.

    * השתל שהוכנס לעצם יהיה בסיס להרכבת הכתר. מצויים כמה סוגי שתלים, לכל אחד יש להתאים את סוג השתל המתאים לו. לאחר ההשתלה צריך להמתין כמה זמן כדי שהשתל ייקלט בתוך העצם‎.

    * אחרי השתלת השיניים יהיה באפשרותו של המטופל לשוב לתפקוד רגיל. הוא יהיה יכול שוב ליהנות מהאכילה, לחוש טעם באכילה ללא הפרעות בלעיסה. יהיה גם שיפור במראה האסתטי, שיניים מושתלות הן שיניים יפות, בוהקות ולבנות.

    * טיפול של השתלות שיניים מחליף את הטיפול של הרכבת גשר. עד לפני זמן, כאשר חסרה לנו שן היה הרופא מבצע גשר שנתמך על השניים הסמוכות. לפעמים השיניים הסמוכות היו נשחקות על ידי הגשר. בעידן החדש, השתלת שיניים אינה פוגעת בשיניים האחרות.

    * השתלת שיניים ביום אחד מבוצעת רק במקרים יוצאי דופן. ביצוע הטיפול ביום אחד תלוי בצפיפות העצם, הדבר תלוי במצבו הבריאותי של המטופל ובמצב הפה. רק הרופא יכול לקבוע אם יש אפשרות לבצע את הטיפול ביום אחד.

    * לאחר טיפול השתלה או טיפול שיניים רגיל, חשוב לשמור על היגיינה וניקיון הפה. כדי למנוע תופעות לוואי צריך להקפיד על צחצוח נכון ועל שימוש בחוט דנטאלי. כמו כן יש לעשות שימוש במברשת מומלצת ואיכותית.

השתלות שיניים – רק אצל רופא מקצועי

  • * יש מחירים ברמות שונות לטיפולי שיניים והשתלות. ככל שהרופא מומחה יותר, יהיה המחיר יותר גבוה. לניסיון הרופא ולסוג חומרי הגלם שבהם הוא משתמש יש השפעה ניכרת על קביעת עלות הטיפול.

    * לא רצוי לעשות טיפולי שיניים בזול. בטיפולי שיניים בכלל ובהשתלות שיניים בפרט, לחומרי הגלם יש השפעה על טיב הטיפול. שתלים ברמה נמוכה יעלו בזול, אולם הם עלולים ליצור בעיות בהמשך.

    * כבר היו מקרים שהשיניים התחילו להתנדנד אחרי זמן מה מביצוע ההשתלה. בעיות מסוג זה נגרמות, על פי רוב, מרשלנות רפואית. השתלה שמחזיקה מעמד שנים רבות זוהי רק השתלה שנעשית ע"י מומחה .

כתיבת תגובה