ניתוחי חזה – כל מה שרציתם לשאול על ניתוחי חזה

החזה היה תמיד סמל לנשיות . ניתוחי חזה הם בין הניתוחים המבוקשים בנושא הרפואה האסתטית. נשים שלא מרוצות מהחזה שלהן עלולות לפתח בעיות של חוסר ביטחון עצמי ולא עולה בידן לקיים מערכות יחסים ארוכות עם בני זוגן. על אף הסיכונים והמחירים הגבוהים, מעדיפות נשים לא מעטות לעשות ניתוחי חזה. בכתבה זו אסקור את ניתוחי החזה הנפוצים, הגדלת חזה, הקטנת חזה ואפילו הרמת חזה.


הגדלת חזה – מספר עניינים שמומלץ לדעת

  • ניתוח של הגדלת חזה הוא סוג ניתוח אסתטי. נשים שרוצות להיות נשיות יותר עוברות תהליך של ניתוח להגדלת חזה. החזה מקבל מימדים באמצעות הכנסת שתלים שעשויים מסיליקון. בניתוח של הגדלת חזה קיימים כמה בעיות שצריך לקחת אותם בחשבון.

    * מפעם לפעם יהיה מצב של אי סימטריה בגודל המושלם של שני השדיים, חוסר סימטרייה יכול להימצא אפילו במיקומה של הפטמה. ישנם מספר פעמים שההבדל הוא לא משמעותי ולפרקים יש לו משמעות שאי אפשר להתעלם ממנה.

    * הפרעות תחושה וכאבים – יכולים להיות כאבים ברמות שונות בסיום הניתוח, כתוצאה ממגע יש כאבים עזים ולא נעימים. כאבים וקשיים בהנקה עלולים להטריד נשים מניקות לאחר ניתוח חזה. מאידך גיסא, נשים שונות מתלוננות כי הן לא מרגישות תחושות בזמן נגיעה בשד.

    * התקשות קפסולרית – זוהי אחת התופעות המצויות מבין כולם. מסביב לשתל המוחדר יכולים להתפתח כאבים יוצאי דופן. רצוי לפנות לרופא המטפל כאשר יש כאבים שונים.

הקטנת חזה – אינה רק ליופי

  • * הקטנת חזה אינו רק ניתוח שקשור ליופי. יכולות להיגרם בעיות בעמוד השדרה וכאבי גב כתוצאה מחזה גדול המכביד על חוליות הגב.

    * אישה שיש לה חזה רחב יש לה קשיים לבצע מטלות בחיי היומיום. לא קל לה להרים משאות, קיימים קשיים רבים לעשות פעולות ספורט הכרוך בהתכופפויות. חזיות טובות במידה ראויה קיימות פחות.

    * למטרת ניתוח הקטנת חזה יש צורך לגשת לכירורג מומחה בנושא. קופת חולים מתקצבת ניתוחי הקטנת חזה על פי רוב לנוכח בעיה רפואית.


הרמת חזה – אודות הנימוקים לניתוח

  • * הרמת חזה מתאימה לנשים שיש להן חזה נופל}. סיכויי החזה לנפול הם בהשוואה לגודל שלו. גורמיםשל תורשה והנקות מהוות זרז לנפילת חזה.
    * את ניתוחי הרמת חזה מומלץ לעבור אחרי תקופת ההריונות וההנקות. הפרעות רבות ופגיעה בהנקה עלולים להיגרם כתוצאה מניתוח הרמת חזה .
    * אחרי ניתוח של הרמת חזה, זמן ההבראה הוא יותר מהיר ויותר קל באופן יחסי לשאר ניתוחי החזה. את התוצאה הסופית אפשרי לראות רק אחרי מספר חודשים.

כתיבת תגובה