התקנת מצלמות אבטחה אמינות

אם גנבו לכם פעם את הרדיו מהרכב, ייתכן כי יש לכם אינטרס באינפורמציה שנחשוף בטקסט הקרוב. וגם אם היה ובינתיים לא נשדדתם, יתכן ותצטרכו לבדוק אזעקה אלחוטית.

כל הזמן אזעקות!

גם מי אשר עובדים באזורים הפחות קשים – זקוקים למיגון; כניסות בכוח לרכבים ללא הגנה ומחסנים קורות כל היום בכל מקום. בתכלס, כל אחד מאיתנו יודע על מישהו חבר שביתו נפרץ בזמן מסויים. בשלב זה, יש די והותר פטנטים ופתרונות אבטחה יצירתיים שעליהם לא תוציאו יותר מדיי מאמץ בין אם פיזית וכלכלית.

מגן את ביתך

שווה לכם לנסות לדאוג לבית ולרכב, אפילו בדרכים פשוטות, כמו דלת עם אינטרקום או נורית מהבהבת, מפני שאי אפשר לדעת מתי יפרצו לדירתכם. הרי בלתי אפשרי להישאר באוטו או לאבטח אותו 24 שעות. אפילו כאשר אתם נמצאים ברכב או בקרבתו, עדיף לא לנסות להתערבב עם פורצים נרקומנים. עדיף לתת להם "לעבוד" ולהתקשר לשירותי האבטחה. יש גם מספיק פתרונות אבטחה שיתריעו לכוחות הבטחון כ"דיפולט".

בעלי המשרדים שביניכם חייבים גם פתרונות אבטוח לעסק הפרטי והגנה על המידע החסוי של העסק שלהם, בדמות אזעקות שקטות או גלאי תאורה. בִּדקו אודות התקנת מצלמות אבטחה וגלו לבדכם את המגוון הקיים.

מאבטחים את הכל

כולם מקפידים להצפין את הטוויטר, דואגים ללפטופ, ומשתמשים בקודים סודיים על בסיס יום-יומי. אבטוח זה נעשה מבלי לשים לב, על אף חשיבות ההגנה הזו. אפילו אם ההוצאה גדולה יחסית, אתם חייבים למגן כהלכה את רכבכם ומשרדכם, אשר מכילים בבירור יותר מאשר האייפון. הרהרו קצת באינפורמציה שקיבלתם ממאמרים דומים ומהאינטרנט בכלל, ושפרו את רמת האבטחה של ביתכם. כל פריט חשוב וכל בני ביתך צריכים להיות מוגנים! אז קדימה! להתחיל לעבוד!

כתיבת תגובה