חברת ביטוח רכב אספנות

מתלבטים בין מס' חברות ביטוח?

לכל אדם יש רכוש יקר וחשוב. אלה אינם רק בעלי ערך כלכלי, אלא גם יש להם ערך אישי עבורנו. מסיבה זו כדי לשמור עליהם, רצוי לברר אם יש להכל ביטוח שיוכל לעזור אם הייתה גניבה.

כשמדובר ברכב, לביטוח ישנה חשיבות רבה, שהרי מלבד מקרים של גניבה, תמיד ישנו סיכוי שהמכונית תהיה מעורבת בתאונה. במקרה שכזה חובה שיהיה מישהו שיוכל לדאוג לנזקים של רכבכם, של הרכב השני וגם לכאלה שנגרמו לכם גופנית. אתם יודעים איזו פוליסת ביטוח תתאים לכם? מידע חשוב על ביטוח מחכה לכם פה.

ביטוח מכונית – לקרוא את האותיות הקטנות!

כיום בשוק התחרותי של עולם הביטוח ישנן לא מעט חבילות ביטוח שונות, בגלל זה חשוב מאוד למצוא את זאת שהכי מתאימה לכם. מהם הדברים המרכיבים את מחיר חבילת הביטוח?

מחיר הרכב – הרכבים מחולקים למספר קטגוריות שונות בהתאם לסוג המכונית. כמה שהאוטו שווה יותר, כך גם הביטוח שיהיה עליכם לעשות עבורו יהיה משמעותי יותר.

הגיל של הנהג – קיבלתם את רישיון הרכב ממש לא מזמן? אם הינך עדיין נהג צעיר, אתה כנראה תשלם על ביטוח יקר במיוחד בשל התאונות שנהגים צעירים גורמים להן. כמה שהנהג מבוגר יותר, כך המחיר של הביטוח יהיה נמוך יותר.

סוג הביטוח – לא כל ביטוח מכסה את אותם הנזקים. מלבד הביטוח שהוא חובה, יש אפשרות לבחור גם בביטוח נוסף לצורך כיסוי נזקים נוסף אם הייתה תאונה. כמו כן, תמיד ישנה האפשרות לשלם על ביטוח יקר יותר ע"מ להימנע מן ההשתתפות העצמית אם יקרה אסון

רוצים לקבל הצעות לביטוח? עברו אל האתר.

לסיכומו של עניין

זה נכון, אם כבר קניתם אוטו חדש, ההוצאות מסביב יכולות להעיק, עם זאת כאשר מדובר על דבר חשוב דוגמת חיי אדם – אין ברירה. לא רק שנסיעה ברכב שאינו מבוטח היא עבירה על החוק בישראל, אם תתרחש תאונה, אתם צפויים לשאת בהוצאות של הטיפולים בבית החולים, השיקום ונזקי הרכב. כדי לחסוך את עוגמת הנפש – זה הזמן לבטח את הרכב!

כתיבת תגובה