מאחורי כל פרסומת נמצא הקופירייטר

למזלך, בעולם מתפתח כשלנו ישנה תחרות רבה על הכל מכל וכל. בכל תחום, אם אתה לא בולט אז אתה מאחור, וכדי לעשות עסקים אתה חייב לבלוט ולהיות בחזית. רק ככה יכירו אותך בכל בית, יזהו אותך בכל פרסומת וככה לא יפסיקו לזרום לכיסך מזומנים.

תחום כמו קופירייטינג נותן לך את ההזדמנות הזו. בעזרת קמפיין פרסומי מתאים התפור בדיוק לפי מידותיך תוכל להגיע לשיא מכירות והשיווק יהיה הרבה יותר קל עבורך.

אם אתה קופירייטר חד ומקצועי תדע לתפור קמפיין שלא יפסיקו לדבר עליו. שיחת חולין בפינת הקפה במשרד שבה ייזרק השם שלך או המוצר אותו אתה מוכר הם בוודאי עדות להצלחה וגם ציון חשוב לגבי הפרסומת שהביאה אותך למצב זה.

מילים כמו מינוף או ייעוץ תדמיתי הם חלק בלתי נפרד מהעולם בתחום כמו קופירייטינג שגם מלווה צמוד צמוד במקצוע כמו רעיונאות שהם שני חלקים משלימים.

אחח אלוהים אוהב אותך. למשרד הפרסום בו אתה עובד נכנס אחד מבכירי המשק בארץ שהחליט להפקיד בידיכם את תקציב הפרסום הענק לשנה הקרובה. אין ספק שזו מחמאה ענקית עבורכם ואם ציון דרך שסוף סוף המאמצים שהשקעתם נשאו פרי וזו ההכרה בפועלכם, ממש תענוג. אבל אסור לרגע לשכוח שלצד הפרגון וההכרה ישנה אחריות גדולה וכבדה על כתפיכם. מה שתעשו בשנה זו עם התקציב הבומבסטי הזה יהיה סימן לעתיד? אם  תדעו לעשות חייל תמשיכו לקבל תקציבים גדולים מחברות נוספות שגם הן ירצו שתיישמו את מה שהבאתם עד עכשיו אתכם לקמפיין שלהם.

אחרי ישיבות רבות, מה שמכונה "סיעור מוחות", הצלחתם להרכיב ולחבר בין כל המרכיבים בקמפיין ואפילו בתקציב שפוי, וצילמתם סרטון פרסומת לטלוויזיה, שלטי חוצות ענקיים במקומות מרכזיים ברחבי הארץ.

ההצלחה הייתה רבה, הקמפיין הצליח ברמות שאפילו לא חלמתם עליהם, כולם היו מרוצים גם אצלכם בחברה, על כך שקלעתם בול לטעם הצרכנים והקמפיין נחל הצלחה. גם החברה אותה פרסמתם תגמלה אתכם בבונוס שמן כחלק מחגיגות השמחה.

עכשיו נשאר לך לחשוב על מה תבזבז את הבונוס. תמיד תזכור, מה שבא בקלות הולך בקלות, והעיקר הבריאות.