חומרי אריזה מומלצים

עוזבים את הבית של אמא ואבא? עוברים לבית חדש? יש כאלו המעבירים את כל החיים באותה עיר. חלק לא מבוטל מהאנשים מסוגלים לעבור לבית אחר כמה וכמה פעמים עד שהם מוצאים את מקומם. בעיני רבים מעבר דירה זה פרוצדורה מעייפת. מאמר קצר זה נכתב עבוראלו שנכנסים לבית חדש בקרוב, ובו תוכלו למצוא נק' למחשבה על הובלת.

שימו משקפיים ורודות

קבלו את זה בצורה טובה. רובנו מחליפים מקום מגורים מסיבות משמחות כגון התקדמות למרחב מגורים גדול או שהסתיימו עבודות עיצוב הבית. באמת, המעבר הוא בהחלט שלב מתיש אך גם אותו אפשרי לעבור בקלות ובחיוך.

חומרי אריזה – כל הנתונים למעבר נינוח, מהיר וללא כאבי ראש

חבל על הזמן, עשו בדיקה של אופציות להעברת הבית שלכם כחודש לפני. באמצעות ההכנה תחסכו בהוצאות ותהיו מוכנים ליום העברת הדירה בצורה חלקה.

למי יש זמן לארוז? כיום קיימות מספר חברות המציעות שירות של אריזה בנוסף להובלה. צוות אריזה יגיע אליכם יומיים לפני ההובלה כדי להכניס לארגזים את רכושכם.

במידה ואין לכם ברירה אלא להתפנות מהמשרד לפני שהגיע המועד בו מאפשרים לכם להכנס לבניין החדש אל תדאגו! ברחבי הארץ ביכולתכם למצוא מס' עסקים שבבעלותם מחסנים שכל מטרתם אחסנת תכולה. המחסנים מושכרים לשלוש שבועות אך תוכלו למצוא אחסון לזמן רב ואפילו בתעריף נמוך יותר.

לא מתקמצנים על הובלה תל אביב

אם יצא ואתם אורזים בכוחות עצמכם או שהעדפתם לקחת את שירותי חברת הובלה למטלה זו יש להקפיד לארוז את החפצים שלכם עם הרבה הקפדה אם אתם מעוניינים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה שלכם. הדבר האחרון שתרצו הוא שפסל הסברובסקי שסבתא רבא חוה נתנה לכם מתנה לא יעבור את טלטלות הדרך.

אל תתקמצנו על חברת הובלות, לא כל אחד עם משאית יעשה עבודתו נאמנה. הובלת חפצים מסוימים כמו: פסנתר, מקרר וכו' דורשים מיומנות רבה. כמו כן, ריהוט כגון: מזנון, פינת אוכל גדולה אשר יצטרכו פרוק והרכבה. בעקבות זאת, בדקו שחברת ההובלה מוכנה לבצע את זה. עבודה זו דורשת עוד כסף.

בדקו את דלת הכניסה בדירה הנוכחית ובדירה אליה אתם מעבירים את הדברים. אם וקרה שדלת הבניין צרה מדי ישנה סבירות גבוהה שתצטרכו להוסיף שירות של מנוף.

יש לכם אפשרות לשכור שירות מנוף מחברה נפרדת אך עדיף לטלפן ולבדוק אם חברת המובילים שאותה שכרתם לביצוע העבודה מספקת שירות זה, כך תוכלו לחסוך בעלות. יש מקרים ששווה לקחת מנוף להובלה, גם אם תסתדרו בלי. השכרת מנוף תחסוך טלטלות מיותרות של החפצים בדרך.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף? זקוקים לסקר שוק מהיר? בקרו עוד היום בפורטל http://www.movehome.co.il/ ותוכלו למצוא פרטים מהמומחים בתחום.

כתיבת תגובה