חלון צרפתי לבית

אין מספיק אור אמיתי בבית?

מי לא שם לב כיצד תמיד אנשים משווים בין בניינים ובתים לקופסאות? ובאמת, כשחושבים על זה, מבינים מהר מאוד שהאנלוגיה הזאת לא כלכך תמוהה; קירות הבית המדכאים והמרחב הקטן מעכירים את התחושה, ואם לא תדאגו להתקין חלונות בבית, המקום באמת יהיה קופסה שלכם בכלל לא יהיה כיף להתגורר בתוכה.

חלון גג – חשוב מאוד

למה שמישהו ירצה לחיות בחושך בלי להיות בטוחים אם עכשיו אור או חושך? בלי יכולת לראות אור שמש? בלי להקשיב ליונים שבחוץ?

בית בלי חלונות, זה גם בית בלי שמחה, לכן צריך לדאוג לחלונות מתאימים בבית שיוכלו להפיח חיים בביתכם. חשוב לשים לב שמספר קטן של חלונות אלומיניום בבית, התקנה של חלונות קטנים מדי, יפחיתו מכמות האור שבביתכם.

תריסים חשמליים

אם כבר מתעסקים עם קניית חלונות, אז רצוי להזכיר גם תריסים. תריסים ונציאניים מעץ, תריסים רומאיים – זה לא חשוב מה תקחו, העיקר שהם שם. באמצעות תריסים, אפשר יהיה לשלוט במידה מסויימת על אור השמש בבית, ולהימנע ממצבים בהם יש אור חזק מידי והתחממות של הבית.

חשוב להזכיר שחלון פתוח יכול להיות לעיתים מקור משיכה לאורחים לא נחמדים, בגלל זה יש צורך לבדוק לגבי סורגי פלדה שיוכלו להגן על משפחתכם. חלון ממוגן, הפעלת אזעקה ועוד מס' שיטות פשוטות אך יעילות עשויות לגרום לגנב לדלג על הבית שלכם ולהמשיך הלאה.

חלון צרפתי – נראה מצויין בבית

היום ניתן להצהיר בקלות שחלונות לבית הם אינם רק דבר פונקציונלי, הרי בסופו של דבר הם מהווים בעצמם חפץ דקורטיבי בבית. יש אפשרות להתקין חלונות מסוג שונה לשם עיצוב הבית, ולא רק לצורך הארתו. חלונות ויטראז' מעוצבים, לדוגמה, יכולים להוסיף נגיעה מיוחדת, ובמהלך השקיעה, כשאור החמה חזק במיוחד, הבית כולו מואר בקרני שמש חלומיות.

עבור מידע שימושי בנושאי חלונות שחורים לרכב, קראו עד הסוף. אתר האינטרנט http://www.ttcc.co.il מאגד טיפים על תריסים, חלונות וסורגים. מוכנים?

כתיבת תגובה