חיפוש והשוואת חבילות נופש וטיסות

בין אם ברצונינו לצאת לחופשה או שעלינו לטוס לארץ מסוימת עקב עסקים, ביקור משפחה או כל סיבה אחרת, אנו מחפשים אחר תאריכים נוחים ומתחילים להשוות בין המחירים השונים המוצעים לנו על ידי החברות השונות.

מחירי החבילות והטיסות משתנים בהתאם לתאריכים, היעד המבוקש, מספר הימים, רמת המלון, אופי האירוח ומספר האנשים. אם היעד המבוקש הוא פריז לדוגמה בתקופת החורף, אמצא טיסות לפריז זולות יותר בהשוואה לתקופה אחרת שהיא עונתית ומתויירת.

אותו דבר לגבי טיסות לברלין או טיסות לאמסטרדם וצ'כיה. מחירי הטיסות והחבילות משתנות משמעותית בין אם מדובר בזמן שהוא עונתי ומתוייר או לא. ככל שיש ביקוש יותר בזמן מסוים גם מחיר החבילה יעלה בהתאם.

חלק מהאפשרויות לחיפוש והשוואת חבילות וטיסות בין החברות השונות הקיימות בשוק הוא חיפוש דרך מנועי החיפוש באינטרנט ודרך אתרים המציעים את שירות השוואות הדילים והנופשונים. באתרים אלו נוכל להקליד תאריכים ויעד מבוקש, מספר אנשים, רמת מלון ואירוח מבוקשים ומחיר אותו נרצה להשקיע ונקבל תוצאות בהתאם לקריטריונים שהקשנו. כך נוכל לבדוק מי מהחברות מציע את החבילה או הטיסה הכי זולה ולהזמין דרכה.

דרך נוספת היא חיפוש דילים בעיתונים השונים היום יומיים. בדרך כלל ניתקל במודעות פרסום של החברות השונות המציעות חבילות נופש וטיסות במחירים אטרקטיביים. בדרך כלל יהיו אלו הצעות בדקה התשעים, חבילות נופש או טיסות העתידות להתקיים בימים הקרובים אשר לא תמיד יתאימו לנו מבחינת תאריכים וזמנים אלא אם כן אתם גמישים.

אחרים פשוט יעדיפו לעבוד עם חברת תעופה מסויימת אשר דרכה הם תמיד מזמינים ויש להם את סוכן הנסיעות האישי מהם הם מקבלים שירות. לא תמיד אופציה זו היא הזולה אך יש המעדיפים לטוס עם חברה תעופה שנותנת שירות טוב ואדיב מאשר עם חברות זולות אך לא תמיד מוכרות.

חבילות הנופש והטיסות אל מחות לארץ זמינות לאורך השנה וניתן למצוא מחירים אטרקטיביים במיוחד אך יש לזכור כי לא תמיד הזמנה בדקה התשעים תניב תוצאות זולות. ואם אינכם גמישים בתאריכים עדיף לשריין מקומות מראש על מנת למנוע בעיות של חוסר מקום גם אם מדובר בעוד כמה דולרים…