חיים עם טרשת נפוצה

בצורה דומה לרוב האנשים, אפילו אני, מרבית השנים בחיי האמנתי בצורה מלאה ברפואה המוכרת וגם בקופוה"ח כמעט בכל תחושת כאב בבטן מזערי, בכל תחושת חולשה זניחה, נגמרה בבליעת גלולה או כפית סירופ. זה נכון, הנני שברירי, כזה אני… עד לפני 7 חודשים, לאחר מספר חודשים שהתענתי מכאב רגליים ושום מרשם לא הצליח לעזור לי. בלית ברירה, עם המון חשש, נעתרתי לתחנוניה של בת דודתי שבזכותה התוודעתי לתורה מאחורי הרפואה ההוליסטית המשלימה.

אמצעי הריפוי האלטרנטיביים עשה שינוי גדול באופן מדהים, לכן מאותה תקופה אני לגמרי בעד.

מה שצריך לדעת בתחום של הוליזם

ברוב המקרים, אותם אנשים שנכללים עם המתנגדים לאופציה זו, מפקפקים – מאחר והטיפול חדש להם, או אולי כי חקוק אצלהם הרושם הסטלני שהעוסקים בתחום השאיר אחריו במחוזותינו בשנות ה-90. המציאות מראה כי עולם הטיפולים האלטרנטיביים קיבל המון לגיטימציה בארץ ובעולם, בד"כ אלו שמטפלים עברו לימודים מקיפים ובעלי ניסיון רב ולא סתם איזו קבוצת היפים סטלנים בעלי שגעון גדלות.

טרשת נפוצה

בסופו של יום, על אף היתרונות, טיפולים מדעיים הם עסק מצליח והתרופות המוכרות הן, ברמת הבסיס, מוצר לכל דבר האינטרס הוא להשאיר אתכם חולים, לפחות ברמה שתגרום לך לבוא בעתיד לביה"ח מדי פעם כדי לשלם עוד.

עם זאת הוליזם – מטרתו לתת מוצא לקשיים שהרפואה המערבית נכשלה לפתור.

הרפואה הנתמכת בכימיקלים מטנפת את הגוף באמצעות כימיקלים הרסניים ותופעות לוואי קשות. הטיפול עשוי לסייע זמנית, אבל באותה המידה הוא יכול להסב לנזקים אחרים ולפגיעות בתפקודי גוף אחרים.

תוכלו גם למצוא עוד הרבה יתרונות, ואין מקום לפרט. אתם יכולים לקרוא על הנושא ברחבי האינטרנט.

ולגבי החסרונות?

בוודאי שהרפואה האלטרנטיבית – רחוקה מלהיות מושלמת, ויש תרחישים, בהם הרפואה המדעית אפקטיבית יותר. יחד עם זאת, בטיפול אלטרנטיבי, נגלה ש – כמעט ואין סכנות, מה גם שיש בעידן המידע החופשי כמות מכובדת של מידע בנושא זה. ובסופו של דבר לתחום הזה תמצאו יותר יתרונות לעומת חסרונות.

אם אתם רוצים לעיין בחומר קריאה מקיף יותר – עוד מידע בפיברומיאלגיה, שתדעו רפואה שלמה.

כתיבת תגובה