חשבונאות והנהלת חשבונות

הכל על חשבונאות והנהלת חשבונות.הכל רוצים להצליח בתחום העסקי, ועם השילוב המנצח של כריזמה, יכולת ניהול, ניסיון בעסקים, יחסי אנוש טובים, רעיון טוב וטיפת מזל, החלום הגדול של פתיחת עסק פרטי ומשגשג יכול להפוך במהרה למציאות.

אבל מה עם הניהול הפיננסי? כל אדם שרוצה לפתוח עסק מוכרח להכיר בחשיבות רואה החשבון להתנהלות החברה; מעבר לחישוב שכר העבודים וגובה המיסים השונים, או עריכת דוחות למס הכנסה, כל רואה חשבון המוסמך בנושא יכול לתרום מהידע שלו ולשמש כיועץ מס ברמה הגבוהה ביותר לשיפור המאזן הכספי של העסק, לעזור בהבנה מה הן נקודות החולשה והחוזק של העסק ובאיזו דרך אפשר לטפל בהן, וכמובן אף לייעץ בהליכי הקמת עסק חדש מבחינה חשבונאית.

אז מהן הסיבות שבגללן אתם צריכים עוסק פטור 2010? צריכים מידע בעניין מס הכנסה עוסק פטור? המשיכו לקרוא!

בעלי עסקים רבים מתייאשים מעומס הניירת החשבונאית, דבר שעלול אף לבוא על חשבון הניהול היומיומי של העסק, בגלל השקעת זמן רב מדי על רישום ומעקבים . במקרים אחרים העניין הוא ניהול חשבונות לקוי, דבר אשר עשוי לגרום לשלל בעיות, החל בהוצאות שניתן היה למנוע וכלה בהסתבכות עם שלטונות המס.

רו'ח מיומן מקל על בעל העסק העצמאי את ארגון העניינים החשבונאיים, תוך הצעת שירות מדויק ובלתי-תלוי. בנוסף, מטרה נוספת היא לתת יעוץ בנושאי מיסים, תכנון עסקי וניהול ההוצאות לנוכח ההכנסות במטרה להגדיל את הרווחים של החברה וצמצום למינימום של ההוצאות.

האם אתם מחפשים דוח שנתי למס הכנסה? מעוניינים לקרוא עוד על שכר דירה פטור ממס? אתר מומלץ: www.kuty.co.il/, בו ניתן להתוודע לכל המידע והעצות המעשיות בתחום. בהצלחה!

כתיבת תגובה