למכור ציורי שמן


הצבא מאחוריכם? אף פעם לא הייתם בחו"ל?

אחרי שמסיימים עם השנים במסגרת הצבא, כמעט כולם רוצים לטעום מן החופש, וכנראה שאין שיטה נוחה יותר להגשים מטרה זו מאשר לבקר קצת בעולם שבחוץ.

לחלק מהאנשים תספיק גיחה קצרה למדבר, ברם לחלק צורך בטיול מקיף יותר למדינה רחוקה. התרבות השונה, האוכל הזר והנופים האקזוטיים שכל-כך רחוקים מאלה שנמצאים פה – הופכים את הנסיעה לחו"ל לחוויה בלתי נשכחת שכדאי לקחת בה חלק.

הבעיות צצות כאשר מציינים כסף. שהייה בחו"ל וטיסות עולות כסף, ואם אתם רוצים לבקר בחו"ל לתקופה של כמה חודשים ויותר חשוב לבוא עם מספיק חסכונות. מה ניתן לעשות אם אין מספיק כסף, אבל החלום הוא לבקר בדרום אמריקה?

עבודה בחו"ל – הדרך הזולה ביותר שיש בידכם

במקום לעבוד ולסבול בארץ חודשים ארוכים, לחסוך בקושי ולסיים הכל מיד על איזה טיול קצר, אתם יכולים לשקול פתרון שונה. מה למשל? למצוא עבודה בחו"ל, לקבל בסוף החודש הרבה כסף ובמשך התקופה הזאת גם לצאת לטיולים.

מוכנים לעבוד קשה? עבודה בחו"ל כוללת בירוקרטיה רבה. צריך קודם לקבל אישורים מתאימים ולברר פרטים על שגרירות ספרד. חוששים? אין צורך, עם מעט היערכות מוקדמת אפשר לעבוד איפשהו בחול.

מאיפה מתחילים? מה עם מידע על ברזיל?

לפני שעוזבים לפרק זמן ארוך, צריך לדאוג לכל מיני סידורים; לפני הכל, אתם מחוייבים להוציא ויזה או כל אישור אחר בכדי לעבוד ע"פ החוק במדינה אליה תגיעו.

מה עושים הלאה? צריך למצוא מעסיקים חוקיים. לא כל אותן המשרות בחול הן בכלל חוקיות, ולא בכולן תהיו זכאים לתנאי מחייה נוחים ומשכורת טובה. מתחילים מלחפש חברות ישראליות שמקיימות את מה שהן מבטיחות, ובמקרה הכי גרוע – אפשר לשאול חבר'ה צעירים שעשו זאת.

כדי למצוא מידע שימושי לגבי עבודה באוסטרליה או דרום אמריקה לא צריך לצאת מהבית. אתר האינטרנט הבא http://www.terminal.co.il/ מספק שפע של מידע חשוב שרצוי לדעת על משרות בחו"ל.

כתיבת תגובה