טיסות לניו יורק – איך להשיג בזול?

מי לא חולם על החלום האמריקאי? מסובך לנו לאפיין בשתיים או אפילו שלוש מילים מהו במדוייק, אולם אנו יודעים שבסך הכל מדובר כאן בעבודה נוחה הרבה יותר, כסף יותר טוב, ובסופו של דבר, רמת חיים איכותית הרבה יותר מזו שיש לנו כאן בישראל. זוהי הסיבה שאנשים מבצעים הזמנה של טיסות לניו יורק לכיוון אחד בלבד, ועוזבים את המדינה. וברוב המקרים, זוהי הסיבה היחידה, אלם אם כן מתחתנים עם אמריקאים שלא מסכימים להתגורר במדינת ישראל.

במידה ש גם הינכם מעוניינים להזמין לכם טיסות זולות לניו יורק בכיוון אחד, בתקווה שכנראה לא תצטרכו לחזור לעולם, קיימים מספר עניינים שחשוב לכם לדעת ושיעזרו לכם לממש את החלום האמריקאי שהינכם משתוקקים לו כ"כ.

קודם כל, כמו שמקובל בכל מקום אחר, צריך להבין את התנאים שבהם הולכים לחיות, ובכלל לא רק לגבי הכסף והעבודה שיהיו לכם. למשל, אקלים- האם אתם תהיו מסוגלים להתמודד עם מזג אוויר בניו יורק או לחילופין לוס אנג'לס (2 הערים הגדולות, שאם כבר מהגרים לארה"ב, אז להתגורר בהן)? באופן עקרוני, מזג האוויר בשתי ערים אלו הוא נוח באופן יחסי, לא אחר בהרבה מזה שכאן, אבל בערים שונות, כמו למשל שיקגו, המצב שונה (הרבה רוחות וסערות בחורף. לא סתם קוראים לה עיר הרוחות). יתרה מזאת, בארהב יש מצב גבוה יותר לטורנדו וסופות נוספות- גורמים שאנו לא רגילים להם כאן במדינת ישראל.

גורם שני, אם אתם מבקשים לממש את כל הפוטנציאל של ארצות הברית, חשוב מאוד שתשהו שם באופן חוקי, שזה אומר להשיג עבודה רשמית, להסדיר את נושא הוויזה המתאימה לעבודה ולתקופת השהות וכו', ובוודאי, תצטרכו לשלם מיסים כמו כל אחד אחר (לידיעתכם, ביטוח לאומי הוא לא מסובסד בארה"ב כמו במדינה, כך שהתשלומים גבוהים הרבה יותר).

דבר שלישי, ואף הוא ידוע בכל מקום אחר בעולם המערבי- יצירת קשרים. במקרה ש הינכם מבקשים להתקדם בעבודה שאתם אוהבים ולהרוויח בה משכורות יפות, עליכם לבנות קשרים. ייתכן ובהתחלה תדרשו להתחיל מקטן, אך במידה ש יש לכם כריזמה ומוטיבציה, ובוודאי שאיפות גדולות, אתם תוכלו להתחבר יחד עם בני האדם שמשפיעים, והם יובילו אותכם בדרך שהינכם רוצים ללכת בה.