טיפים לבחירה של ווטרינר איכותי

בחירה של וטרינר – למה כדאי לשים לב?

  1. מגוון שירותים באותו המקום.
    שמדובר בבריאות לא תמיד אפשר לתכנן את מה שקורה ולכן כדאי למצוא מרפאה וטרינרית שתעניק לכם מגוון רחב של שירותים מלבד לטיפולים מונעים. כך תוכלו לדעת כי בכל מקרה יהיה לכם מענה מהיר ואיכותי…
  2. שירותי חירום.
    ישנם מרפאות וטרינרית שמעניקות שירותים 24/7. כמובן ששירותים בזמן חירום יעלו לך יותר אך בשעת חירום הכסף הוא לא הגורם המכריע וחשוב שיהיה לכם למי לפנות במהירות מבלי להתחיל לחפש אחר פתרונות…
  3. התייעצו עם חברים.
    ניסיון אישי הוא הפרסומת הכי טובה. סביר להניח כי יש לכם למה חברים שמגדלים חיית מחמד, שאלו אותם היכן הם מקבלים שירותים וטרינרים ומה דעתם על המקום.
  4. תעודה מקצועית.
    על אף כי נקודה זו נראית מובנת מאליה, ההמלצה היא תמיד לוודא כי מדובר בווטרינר מוסמך אשר עבר לימודים והכשרה מקצועית. לא תרצו לגלות זאת בצורה אחרת!
  5. ניקיון והיגיינה.
    אחד הדברים החשובים שכדאי לבחון שמחפשים אחר וטרינר הוא שהמקום מסודר ונקי. ארגון, סדר וניקיון הן שם המשחק שמדובר בבריאות. חשוב להביא את חיית המחמד לאזור בה היא לא תהיה חשופה למחלות.
  6. נוחות גיאוגרפית.
    ההמלצה היא לחפש אחר מרפאה איכותית בקרבת מקום. אומנם שווה לנסוע טיפה יותר עבור וטרינר טוב אבל כדאי לשמור את זה ברדיוס שיהיה לך נוח להגיע בנוחות בשעת הצורך. לדוג': עבור תושב בבאר שבע הפתרון הטוב ביותר הוא מרפאה וטרינרית בבאר שבע.

בחירה של ווטרינר – השלב הבא…

הגיע הזמן לבחון בעצמכם את המרפאה הוטרינרית שנראית לכם טובה. קבעו פגישה עם המקום לצורך התרשמות ובזמן שאתם מבקרים במקום שימו לב היטב לרמת השירות, יחסי האנוש של העובדים, ניקיון המקום והריח שיש בו, האם יש שירותי חירום וכד'…
בנוסף, נסו להבין איך חיית המחמד שלך מרגישה שם. האם היא רגועה וניחוחה או שמתנהגת בצורה של ברורה?

בסופו של יום כדאי להתעכב מעט על בחירה של מרפאה וטרינרית ולא לרוץ למקום הראשון שמצאתם. טיפונת של עיכוב בעניין תעניק לכם נוחות מרבית בהמשך הדרך בגידול חיית המחמד… לכן אל תתפשרו וחפשו את הטוב ביותר שמדובר בחיית המחמד שלכם.

טיפול בחיות מחמד – טיפים נוספים בפייסבוק >>

כתיבת תגובה