ייעוץ ארגוני לעסקים קטנים

מי הזיז לי את המשכורת? בהנחה שאתם חוששים מאוד שהחיים שלכם ,לצערכם, הרב לא הולכים לכיוון שרציתם ושיותר נכון, אתם מוגבלים מבחינה כספית אף על פי שאתם מרווחים לא רע בכלל, רצוי מאוד שתשקלו את צורכיכם בקבלת ייעוץ אישי בתחום התקציב.

ייעוץ ארגוני, התחלה נהדרת!

יש הצעות וטיפים שיכולים לעזור לכם בכל בקשור לאיזון המצב הפיננסי. תחילה, הכי חשוב להיות פרקטיים ולהכיר את המגבלות שלכם. נושאים כמו: הכנסות, הוצאות קבועות, דברים שאתם לא יכולים בלעדיהם ובזבוזים שונים, ועל פי מרכיבים אלו להתאים את ההתנהלות. להלן דוגמא בסיסית-

הכנסה כוללת- שכר של 6300 ₪

ההוצאות הקבועות שלכם- ארנונה וש"ד 2200 ₪, שכר לימוד לילד 550 ₪, חוגים לילדים 300 ₪

הוצאות שונות- הוצאות רכב 600 ₪, בגדים לתינוק 80 ₪

רק לאחר שנחסר את סעיפי ההוצאות מסעיף ההכנסה נוכל לדעת כמה נשאר לבזבוזים. בהתאם לתחשיב שביצענו נפעל בשגרה ולא נפעל הפוך, כשם שרוב האנשים פועלים.

במקרה ואתם לא חזקים במיוחד בביצוע מעקב כלכלי, אולי מומלץ שתחשבו לעומק על אחד מהשירותים הקיימים בתחום הזה של חשבונאות עצמית, לדוגמא – ייעוץ פיננסי, חשוב לומר ששירותים אלו מתאימים לאנשים פרטיים ובנוסף לחברות גדולות.

בכל אופציה שתבחרו- להעזר בשירותי ייעוץ או "לשרוד" לבד, מהותי מאוד שתבינו שיש מצבים שמחייבים התייחסות שונה לאספקט התקציב. מצבים כמו: קניית נכס או הרשמה לתואר. סיטואציות מסוג זה מתאפיינות בשינוי יחסית משמעותי של כל ההכנסות או של ההוצאות שלנו בטווח זמן מסויים.

כפי שהסברנו קודם, יש מספר אופציות שיכולות לעזור לאנשים להתנהל פיננסית בצורה חכמה, הדבר המהותי הוא לחשוב עם מה אתם צריכים עזרה, אם אתם צריכים אינפורמציה לגבי יעוץ ארגוני ? או בכלל יעוץ מס, הכל תלוי מקרה ונסיבות.

טיפ לחיים בנושא הזה, הוא לא "להתקלקל" ולהיות מאלו שאומרים בפומבי "יהיה בסדר" או "סמוך עלי אני מבין" ולהיפך, להיות מודעים ולהבין היטב מה הם הדברים שמשתנים סביבכם בנושא התקציב.

נקודה נוספת לסיום, אם אתם לא בטוחים מה נחוץ לכם, או יש לכם עוד התחבטויות", "אתם יכולים לבקר באתר שלנו ולמצוא פתרונות איכותיים.

כתיבת תגובה