מתנה לטו באב – זה כבר מתקרב…

אבוד בחנות המתנות לבחור מתנה מיוחדת זו לעולם לא מטלה טריוויאלית, כל שכן שחברים כבר זמן רב וההרגשה היא שכבר הענקנו כל שטות אפשרית. ובכן אילו אופציות עומדות על הפרק כדי להעניק באמת את המתנה המושלמת לאנשים שחושבים לנו? אולי ללכת שוב על האופציה השיגרתית של זר ורדים לבנות או עגילים, או בכלל על האקסטרים – צלילת היכרות, או אולי אם רוצים לפנק עד הגג אז צימר בגולן?

אם אתם מרגישים שנמאס לכם לחלוטין מהאופציות האלו כבר לפני מספר שנים , נתקלתם בבלוג הנכון!

אז איך רוכשים נכון מתנה?

איך יודעים מה היא מתנה איכותית? אולי הסכום הוא הדבר החשוב? או אולי המחשבה? חלק גדול מהאנשים בטוחים לחלוטין שזה שילוב של השניים, אולם לדעתי מתנה של פעם בחיים מוערכת בזיכרון מהחוייה שהיא משאירה למקבליה. איך ניתן להעניק זיכרון מיוחד כזה בלי לבזבז יותר מידי? בקלות – מנסים לפעול על מספר של חושים! אם תצליחו להעניק מתנה שמגרה כמה חושים בגוף, האפשרות שהיא תיזכר להרבה שנים גוברת בצורה משמעותית.

לרכוש ולתת מתנה לטו באב

בזמן הזה יש דיי הרבה אפשרויות מיוחדות למתנות מגרות ומעוררות חושים, וחשוב מזה בטווח מחירים ראלי, אופציה יצירתית של שעון עם תמונה, האופציה המפנקת – לדוגמת ארוחת ערב במסעדה נחשבת, והרעיון המומלץ שלי הוא שילוב של יצירתיות וטוויאיסט מפנק – כמו פלטת פירות טריים או אולי טורטיות וכריכים טעימים, כך שמקבלי המתנה ניהנים מאקסטזה חושית – מראות, ריחות וכמובן מחוש הטעם.

מתנות מסוג זה יש במבחר גדול ולרוב הן טובות לכל מאורע וחגיגה. אפשר לרכוש ולתת אותן כמתנה לעובדים בישיבה, ככיבוד לאורחים שלכם במסיבות, כשי בחגים לעובדים, ובעיקר לכל אדם אחר שתרצו לפנק.

חשוב לזכור שמתנות לדוגמת אלו, למרות שהן לא מחזיקות הרבה זמן, הן יוצרות זכרונות מעולים – כיוון שחווים אותם במלואם, עם כל החושים. ככה שזה פחות משנה אם חשבתם לתת משלוחי פירות מעוצבים או זר פירות טעים, במהות תיהיה תוצאה שווה – הצלחה מסחררת.

דבר נוסף טוב בסוג זה של מתנות טעימות, הוא שאפשר "לתפור" אותן לכל חגיגה או אירוע, לדוגמה ביום האהבה זה יהיה משלוח פירות אדומים, לסיכום חציון בעסק – פלטת טורטיות שמונחים כחיילים בצבא, ככיבוד בחג האילנות – משלוח פירות יבשים ועוד.

אם אתם מחפשים בטירוף אחר מתנות ייחודיות, ומחפשים אחר מידע נוסף על קניית מתנות מפנקות וטעימות אתם יכולים להכנס ללינק.

כתיבת תגובה