ייעוץ תעסוקתי מומלץ

עבודה בחו"ל זה פתרון מצויין. בילדותי, בן דוד שלי עבד במובינג באמריקה במשך שנה. ההורים התרעמו ורצו שיחזור במהרה. לאחר מכן, כשהוא שב, סיפר לנו על טיול ארוך, קניות מכל טוב, הרפתקות, והמון כסף. כ"כ קינאתי בו… וודאי כבר הבנת שלאחר כמה שנים הלכתי באותה הדרך, ובשלב זה בחיי יכול אני לתת לכם מידע כל מה שתרצו בתחום ייעוץ תעסוקתי.

זאת לא רק עבודה.

הערך המוסף בעבודה במדינה אחרת זה שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין ספק, העבודה קשה והימים ארוכים ומעיקים, אך עדיין, אתה מסתדר בעצמך, מכיר תרבות שונה ואוסף חוויות ממקום זר במשך כשנה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתוכל להרוויח מכך. חוץ מזה, בזמן שתחייה במדינה הזרה, יהיה באפשרותך להתמחות במקצוע או שניים, ולהתנסות בו בטרם תשוב הביתה.

חשוב לך לקרוא על בחירת מקצוע? אני אסביר הכל.

איך אני מתארגן?

כשתרצה לשהות בחלק מהמדינות, תיאלץ קודם כל להנפיק אשרה; כל מדינה ספציפית והתנאים שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. לעיתים מסויימות, סוג הויזה הנדרשת יתחלף ע"פ אופי שהותך, אבל בדר"כ, כשתרצה אשרת עבודה מסויימת – תהיה מוכרח להמציא תמונות דרכון, להנפיק דרכון זר ולקבוע תור עם הקונסוליה. עדיף להתעדכן ע"פ שגרירות אותה המדינה לגבי הדרישות עבור הקבלה של האשרה, אבל אתן טיפים כלליים שאולי יעזרו:

את מרבית תהליך הנפקת האשרה יתאפשר לך לבצע על ידי אתר האינטרנט. כנס בהזדמנות לאתר של השגרירות ואולי כך תוכל לחסוך טרטורים.

הסתרק והתלבש יפה; כמו בראיון עבודה, הרושם הראשוני שתשאיר בעל חשיבות גבוהה.

זכור להביא תמונות פספורט עכשוויות. במידה ואין לך – במקרים מסויימים אם תמהר, תצליח להוציא תמונות כאלה אצל צלמים קרוב לשגרירות.

וודא כי לקחת איתך את כרטיס האשראי, לכל מקרה.

מה העבודות המוצעות?

ללא ספק, תמיד יש הפתעות, ולמרות זאת, סגנונות העבודה המוצעים לצעירים ללא ניסיון – הם די מוגבלים, ובדרך כלל מסתכמים במכירות בקניונים ואופּר. ואע"פ כן, לכל סוג – יתרונות משלו, הכל מותנה במדינה והראש של המעסיק.

רוצה לקבל מידע ספציפי בנושא עבודות בחו"ל?השאר תגובה בבלוג ואנסה לענות לך באופן המקצועי ביותר. טיול נעים!

כתיבת תגובה