מבחר מתנות לחבר

לפעמים, אלה הדברים הפשוטים… מתנה שלא מחליפים. אני רוצה לכתוב לכם קצת על מתנה שהענקתי לחברה שלי לפני כמה חודשים, ואני בטוח שהייתה זו המתנה המרגשת ביותר שהבאתי למישהו. היא התלהבה בטירוף, ואנו זוג מאושר בעקבות הפתעה זו.

לחשוב בגדול.

בחיפושיי אחר מתנה באמת מיוחד בדקתי מלא קניונים, הסתובבתי נון סטופ וזה שיגע אותי. חיפשתי משהו מקורי ומושקע, ולא סתם עוד מתנה מהחנות. בדיעבד מסתבר שהשי שהתאמצתי למצוא לא היה רחוק. אני מדבר על מתנות לחבר.

רעיון של שימוש בתמונות אישיות הוא לא מהפכני באופן מיוחד, אבל מבחר האפשרויות שקיימו בענף – מעניקות לו גוון משעשע ומקורי. בין אם תבחרו בלהגדיל תצלום על הקיר, או בהדפסת התמונה על ספל – התוצאה מבדרת ומרגשת. אתם מוזמנים לבדוק על נשותיכם. אתם מוזמנים לשתף בחוויות האישיות שלכם – במסר. לפי כמות התגובות, אשמח לכתוב עוד עצות בתחום מתנה מקורית.

כמה שיותר יצירתי.

ברור לכולנו שהרעיון הנדוש ביותר הוא להכין פרוייקט מצילום יפה שלם. לא אשקר לכם, השיטה הזו עובדת, ואתם בהחלט תצליחו להביא אותה לדמעות ולגלות המון אהבה, אך למרות זאת אישית, אמליץ על משהו יותר מקורי; שוט יפה של מקום שטיילתם בו, ההופעה בה נפגשתם בפעם הראשונה, ואפילו תמונה שלכם מהגן. בחרו את הצילום בתשומת לב גבוהה, שלא תיצרו בטעות ריב לא יפה.

מבחר סגנונות האפקטים שניתן להוסיף לתמונות הוא גדול למדיי. בחירת אפקט מוצלח היא בפרט משימה די מורכבת, ולכך תוכלו להסתייע במקצוענים שיעזרו לכם לבחור. אתם תיתקלו בתמונות שלא תוכלו להדפיס בעקבות גודל התמונה, או משהו אחר. כדי להימנע מפאדיחות, אמליץ לבחור כמה תמונות, עדיף.

עוד אינפורמציה על סוגי הדפסה.

כמו שכבר נכתב, מתנות מהסוג הזה הן תמיד תענוג, במיוחד כאשר הן נרכשות לרגל חג מסויים. אם שמעתם על רעיונות חדשים עבור מתנות מיוחדת, ספרו לי כאן, וספרו לכל המתעניין.

כתיבת תגובה