יש לכם בעיות משפטיות בנושא תעבורה?

דיני תעבורה נחשבים לחלק מן המשפט הפלילי, ולכן – מי שעובר על החוק בעניין תעבורה, צפוי לו משפט שעלול להוביל גם לעונש של מאסר בפועל. למעשה, דיני התעבורה כוללים את כל הפעולות שנעשות ברכב. במדינה צפופה שיש בה המון תאונות דרכים מדי שנה ועבירות תנועה לא מועטות, מערכת האכיפה ושוטרי משטרת – התנועה האמונים על אכיפת חוקי התעבורה עושים ימים כלילות כדי לטפל בבעיות כמו חניה במקומות אסורים, דרך שיטור בכבישים ומבצעי אכיפה ועד לטיפול בתאונות דרכים קטלניות שחיי אדם נקטלו בהם.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול

בהתאם לנתונים מצערים שעולים מעל לפני השטח, כי השתייה היא גורם מרכזי לתאונות דרכים קטלניות שנהרגו או נפגעו בעקבותיהן בני אדם – כך גם מערכת החקיקה הטילה עונשים חמורים יותר למי שייתפס שיכור בנהיגה. מצד אחד – החלו מבצעי אכיפה גדולים ותדירים בכבישים לצורך בדיקת נהגים שתויים, אולם כשהדיון הגיע לבית המשפט, ניתן היה להוכיח לגמרי אחרת באמצעות עורך דין לתעבורה.

מכשיר הינשוף ואמינותו

היות ומכשיר הנשיפה שבודק את רמת אדי האלכוהול בליטר אויר נשוף (ולכן הוא מכונה "הינשוף") הוא המשמש העיקרי לבדיקה שגרתית שלנהיגה בשכרות, הוא הכלי שלכאורה מפליל את הנהג, אולם גם זה שיכול להציל אותו מחמת עונש או רישום פלילי. פניה לעורך הדין המומחה לעניין היא הדבר הראשון שרצוי לעשות לאחר בדיקת הינשוף.

טיפול בדו"חות תנועה

מי שעבר עבירת תנועה כמו למשל מהירות מופרזת או אי ציות לרמזור עצור, כמו גם שימוש למעקף בשוליים הימניים או חציית פס לבן ושוטר עצר אותו לכתיבת דו"ח, יכול לפנות גם הוא לעורך דין תעבורה כדי לערער על ההחלטה, כל עוד יש לו ברירת מחדל לפעולה בנושא.

לקבלת פרטים נוספים וכדי ללמוד עוד על המקרה שלכם אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין תעבורה. השאירו את הפרטים שלכם בלחיצה על הקישור צור קשר ונציגנו יחזורו אליכם בהקדם.

כתיבת תגובה