יתרונות ותועלת בשירותי ליסינג לרכב

מהם יתרונות וחסרונות של ליסינג ?מהם היתרונות? ליסינג לרכב יכול להיות יתרון ואף להוות חלופה לקניית רכב,למרות שזה לא מתאים לכולם ולכן אתה חייב לבצע החלטה האם החשיבות והעדיפות של הטבות אלו אכן רלוונטים עבורך.

לצורך העניין בוא נבדוק את היתרונות והחסרונות הפוטנציאליים של ליסינג:

מהן היתרונות של ליסינג – חכירה?

תשלום חודשי נמוך יותר,כיוון שאתה בעצם משלם רק על החלק של המכונית / המשאית שבו אתה משתמש , התשלומים החודשיים עבור החכירה הם באיזור 30%-60% נמוכים יותר בהשוואה לרכישת רכב באותו הטווח או בלקיחת הלוואה במטרה לבצע רכישת רכב

אין תשלומים עבור המכונית במקדמה :

יתרון נוסף בשימוש בליסינג  הוא שאין צורך בתשלום מקדמה על הרכב,למרות זאת אתה עדיין חייב לשלם את התשלום עבור הרכב לחודש הראשון ,תג רשמי ומיסים עבור הרכישהשל השירות,חשוב להדגיש שלא כולם אבל ישנם אנשי שיווק אשר כן דורשים מקדמה עבור שירות החכירה.

יותר מכוניות לעיתים תכופות יותר:

כיוון שהליסינג החודשי נמוך יותר בעלותו מקניית רכב חדש ,אתה מקבל יותר רכב עבור הכסף שלך בכך שאתה יכול לחדש את הרכב כל שנתיים – 4 שנים ,תלוי בתנאים של השכרת הרכב.

פחות כאבי ראש עבור תחזוקת הרכב:

רוב האנשים אשר מבצעים רכישה באמצעות חכירה מבצעים כבר עסקה אשר כוללת כיסוי אחריות של היצרן , כך שלא נדע אבל במידה ומשהו משתבש עם המכונית ,העלות של התיקונים מכוסים תמיד

פחות כסף מראש מול ההשקעה:

רוב שירותי הליסינג דורשים מעט או בכלל לא דמי מקדמה עבור השירות , מה שהופך את עניין השגת המכונית לזולה יותר ובעצם מאפשר לך להנות מהמזומן שלך מדברים נוספים מעבר להוצאות הקשורות במכונית,יחד עם זאת אתה יכול לבחור לשלם מקדמה עבור הרכב או לבצע עסקת חליפין עם הרכב הישן שלך כדי להוזיל עוד יותר את עלויות ההחזר החודשיות.

מיסים נמוכים יותר:

ברוב המדינות בארצות הברית וקנדה , אתה לא משלם מיסי מכירה על הסכום המלא של חכירת רכב,כמו שהיית אמור לשלם במידה והיית רוכש את הרכב,אתה למעשה משלם רק על החלק שבו אתה משתמש במהלך תקופת הליסינג,התשלום עבור המיסים פרוסים בתוך התשלומיים החודשיים שלך .

אין התנצחויות על מכוניות משומשות:

כאשר מבצעים חכירה כאבי הראש עבור מכירת המכונית המשומשת מסולקים ,כאשר החוזה השכרה שלך מסתיים ,אתה פשוט מחזיר אותו בחזרה לחברת ליסינג אלא אם כן תחליט לקנות או לעשות החלפה נוספת.

כיסוי פער כולל:

רוב חברות ליסינג לרכב כוללות באופן אוטומטי "פער" חופשי למטרת הגנה במקרה שהרכב שלך נהרס באופן טוטאלי או במקרה של גניבה,גם ביטוח הרכב שלך אינו מכסה אובן מלא.הלוואות בדרך כלל לא מגיעות את הפער החופשי שצויין כאן

ועד כאן כתבתנו בתחום היתרונות של החכירה בכתבה הבאה נעסוק בחסרונות ,מקווים שנהניתם

כתיבת תגובה