כבר יש לכם גן ארועים?


תמיד רציתם חתונה גדולה? לא יודעים מהיכן מתחילים? זה המקום המושלם לקרוא על הפרטים הראויים לציון לגבי חתונות ואירועים… את מוזמנת להתוודע אל התחום הגדול של החתונות: אולמות שמחה, עיצוב אירועים וסידורי פרחים!

כבר יש לכם גן ארועים?

הפרט הראשון שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר המקום שבו תתחתנו. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, וזה גם יכול להיות מקום בחיק הטבע. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את החתונה, ניתן לקבוע ברצינות את תאריך הארוע, סגנון הארוע ולבצע בחירה של כל אותם הדברים הזעירים שיסייעו להפוך את האירוע לחוויה חיובית. חושבים שאתם מוכנים לערוך את החתונה?

איך מבצעים בחירה של גן אירועים? אתם צריכים בר מצווה קטנה?

רוב הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם במשך חודשים לפני שסגורים על עצמם, ולא בכדי. אולמות רבים שונים האחד מן השני באי אילו פרמטרים; כמות האורחים, עיצוב המקום, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום בארץ. כדאי לקבוע מראש מה באמת תמיד רציתם לחגוג, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר האולם המושלם…

כשבאים לגני ארועים בשביל להתרשם, שימו לב לפרטים אלה: המקום נראה מספיק סטרילי ונק? הגודל גדול דיו לכל האורחים שלכם? כמה ברמנים יעבודו בערב האירוע? אף אחד לא רוצה מזון ממוחזר או, למשל, שירות רע… אם אתם רוצים למנוע פאשלות של הרגע האחרון, שימו לב שאתם מקבלים תשובות לשאלות הרציניות!

לא תרצו אירוע מושלם?

את היום שלכם תערכו פעם אחת בלבד (אנו מקווים…), בגלל זה פה אין טעויות נסלחות. אז, באיזה אופן מארגנים את זה בלי בעיה? החלק החשוב ביותר אף פעם לא להתפשר על פרטים קטנים וגדולים! רוצה לומר, בהנחה ואתם חולמים על אולם ארועים מלא ירק, אז אתם צריכים ללכת על זה…

אז מה הלאה?

בהנחה וכבר השגתם מיקום לחתונה – מומלץ לשקול לעומק את הפרטים הקטנים. למשל, סוג של עיצוב פרחים מקצועי… אם במקרה עדיין לא הכרתם את התחום, אז זה בעצם אומנות אמיתית. בעזרת מומחים המתמחים בעבודות עיצוב ונוי, אפשר ממש בקלות להביא לידי כך שהארוע הזה יהיה הכי ראוותני ויחודי. עם שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, אפשר בלי בעיה להיטיב עם את תפאורת האירוע. האורחים שלכם שיבואו לאירוע יחושו מהרגע הראשון שהם באיזשהו אירוע ברמה אחרת לגמרי והם יהנו כפי שלא יצא להם אף פעם… לא תרצו זאת?

רק לאחר שסיימתם עם ענייני העיצוב, אתם יכולים לסדר את דברים אחרים…

למרבית האנשים נקרתה ההזדמנות באיזשהו שלב בחייהם להיות מוזמנים לחתונה ישראלית. אירועים שכאלה לרוב נראים אותו הדבר בדיוק – אוכל זול, בירה שחורה ופטנטים ארכאיים. אם השאיפה היא לתכנן אירוע שונה לגמרי, יש צורך במעט תכנון ומקוריות. ככה יזכירו את האירוע שהרמתם במשך חודשים… עוד אין ברשותכם בת מצווה מיוחדת?

איזה אוכל כדאי להגיש?

עבור רוב האורחים החלק החשוב ביותר הוא האוכל. ההחלטה על שירות הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על הזכרונות מהמסיבה הזאת, בגלל זה אסור לזלזל בבחירה הזאת. כדאי להשתדל לבחור רק באוכל טוב וצלחות לא קטנות מידי. אף אדם לא אוהב לצרוך אוכל שמנוני או כזה שמוגש בצלוחיות מיניאטוריות. מאוד משתלם לבזבז כמה שקלים נוספים בכדי שהאוכל הוא ממש טעים ומספק!

מה עם מקום לחגוג יום הולדת? שירים כבר יש לכם?

לאחר שהאבסתם את האורחים, מומלץ להעסיק אותם, וקיימות הרבה דרכים להשגת מטרה זו. איך מתחילים? אי אפשר להעלות נושא כמו חגיגה אמיתית מבלי בכלל להזכיר תקליטנים. לא מתחשק לכם לבחור איזשהו דיג'יי מקצועי? עם אחד כזה אתם יכולים להרקיד את חבריכם לאורך המסיבה… כל שנותר לכם זה להחליט מראש על סגנון מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון והרמת ארוע יהיה ממש פשוט… לעצות, טיפים ועוד אינפורמציה – תיכנסו לאתר http://www.halenby.co.il/. למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה