נקרע הקונדום – יש מצב חירום?


מהם אמצעי מניעה? האם אתם בטוחים? הרפס, הריונות ועוד שפע של רעות שמגיעות לאחר סקס אינן נעימות כלל. מסיבה זו, מומלץ מאוד לעשות כל מה שביכולתכם בשביל לשמור על גופכם.

איזה בדיוק אמצעי מניעת היריון את מכירה? איפה יש מניעת הריון טבעית?

אין אפשרות לא להזכיר את הקונדומים, שכן אמצעי מניעה מסוג זה מתהדר בכך שלא רק שמונע היריון אלא גם מגן מפני מחלות. מאוד מומלץ להשתמש בקונדומים עם פרטנרים פעילים שאינכם יודעים הרבה על ההיסטוריה שלהם. המגוון הענק של סוגי הקונדומים השונים נותן לכם אפשרות למצוא את סוג הקונדומים שהכי יתאים לכם.

גם גלולות למניעת היריון חוללו מהפיכה, והן אפשרו לקיים יחסי מין בלי "מחסומים" וללא חשש להיריון. היום זה אמצעי מניעה פופולרי, ולא מעט נשים עושות בו שימוש. ברם, חובה לזכור שגלולות למניעת הריון לא מגנות מ – STD, ושיעילותן אינה 100%. אם פרח מזכרונך שצריך לקחת גלולה, או שהקאת ביממה האחרונה – הפעילי שיקול דעת והשתמשי בעוד באמצעי מניעה על מנת להיות מכוסה.

נקרע הקונדום – יש מצב חירום?

הריון לא רצוי בתקופת ההתבגרות עשוי להיות אסון כבד, ולפני כמה שנים הסיפור היה בלתי הפיך. עכשיו בעזרת גלולת היום שאחרי, עוד קיימת אפשרות למנוע את ההריון, ולהימנע מהשלכות לא נעימות. האופציה הזו לקחת את הגלולה לא צריכה להיות מנהג קבוע, זהו אינו אמצעי מניעה, אלא רק פיתרון כאשר יש מצב חירום. רצוי לדעת שקיימת גלולה כזאת ולהבין מה היא עושה, אבל אל תסמכו על הגלולות הללו כל הזמן.

צריכים עוד טיפים בנושא יעילות של אמצעי מניעה? לעצות ועוד מידע בנושא גלולות למניעת הריון, בקרו בלינק הבא www.postinor.co.il/. שימרו על עצמכם!

כתיבת תגובה