כייף לטייל בכל אירופה

כל האתרים הידועים באירופה מוכרים לכולנו: מגדל אייפל, פיזה, אקרופוליס, וותיקן, הקרמלין והכיכר האדומה ברוסיה ועוד אתרים רבים. אם תתכננו את הטיול שלכם חודשיים לפני תחילת העונה הבוערת בקיץ בו כולם נופשים, תוכלו למצוא ולהזמין טיסות ומלונות מראש. הכי מומלץ זה לרכוש חבילת נופש לאירופה או לקחת את אחד הטיולים המאורגנים שדואגים לכם לכל הפרטים. נסו לקבוע את התקציב שלכם מראש, היות ואירופה יכולה להיות מאוד מפתה. רצוי לבחור את העונה וגם את סוג הטיול, אם אתם אוהבים שקט וסולידיות אולי טיול מאורגן אינו ממש יתאים לכם, אך הוא מאוד נוח מבחינת סידורים וטיולים, תוכלו לראות את כל האתרים בזמן קצר יחסית ולמצות את הטיול כך שלא תפסידו כלום. אם התקציב שלכם הוא זול, תוכלו לנסוע ליעדים כמו מזרח אירופה שנחשבים לולים ויפים במיוחד.

טיסות לצרפת בקיץ הם לא זולות, לכן אולי כדאי לטוס דווקא בעונת האביב אם אתם מעוניינים לחסוך בתקציב. לא מומלץ לטוס לאירופה בחורף אלא אם כן מדובר ברוסיה, טיסות למוסקבה הן סדירות וישנם טיולים מאורגנים ליעדים אלה.  גם לצעירים יש טיולים מאורגנים המתאימים לגילם, הצעירים אוהבים את הולנד, טיסות להולנד יוצאות אף הן כמעט כל יום משדה התעופה בן גוריון, והרבה צעירים נוסעים לחו"ל בטיולים אלה. יש טיולים מאורגנים לכל שכבות הגילאים, לכן כדאי לשאול עליהם בכל סוכנויות הנסיעות.

רצוי לוודא כי התאמת השעות מתאימה לכם. אם אתם אוהבים לקום מאוחר בגלל שאתם אוהבים לבלות בשעות הלילה בפאבים המיוחדים של אירופה, יכולה להיות לכם בעיה, היות והטיולים המאורגנים מתחילים מוקדם בבוקר על מנת להספיק את כל הסיורים המודרכים במקומות השונים. טיולי בר מצווה למשל, לא חייבים להיות טיולים קלאסיים לאירופה, רוב המשפחות נוסעות ליעדים כמו יוון הקסומה ותורכיה ויש כאלה המרחיקים לכת ונוסעים עד תאילנד המדהימה ביופייה ושונה מהיעדים המוכרים. כמו למשל איי סיישל, יכולים להיות מלאי אטרקציה עבור חתני הבר מצווה וזה יהיה טיול שיישאר בזיכרונם לעד.

גם הפארקים של הילדים באורלנדו זה אחד היעדים המבוקשים בקרב חתני הבר מצווה, הטיול הינו יקר במיוחד, אך הוא נהדר לחתן הבר מצווה ובני משפחתו שיכולים לאפשר אותו. יש האוהבים טיולי טבע, במיוחד אוהבי הנשיונל ג'אוגרפיק…טיול לספארי באפריקה הינו יול חוויתי במיוחד אוהבי בעלי החיים והטבע. הנסיעה למקומות האלה, מצריכה חיסונים.