כיצד להצליח בהפעלת ימי הולדת לילדים?

בחירה של מנחה או מפעיל שינחה את האירוע היא הכי חשובה כי זה מה שיגרום לילדים להיות שמחים והם אף לא ישתעממו.         על המנחה של היום הולדת להשתמש בשפה שתהיה מובנת לילדים, הוא אמור להכיר את קהל הילדים ואת העדפותיו. המנחה אמור להפגין גם אחריות ולשמור על בטיחותם של הילדים. נושא הפעילות הינו הדבר הכי חשוב בימי הולדת, כדאי לבדוק כי המפעיל מנוסה כך שהיום הולדת תהיה מעניינת לילדים.

כלל נוסף וחשוב של הפעלות לימי הולדת בדרום זה לספק את התנאים הנאותים, יש מגוון אפשרויות שההורים אמורים להחליט עליהם בעניין ההפעלה, אם זה אירוע בחיק הטבע כמו פארקים למיניהם או אירוע של יום הולדת בבית. התנאים, הם אלה שקובעים את רמת הפעילות.  כדאי לשמור על נינוחות בימי הולדת, כי האירוע תלוי גם בהורים ולא רק בילדים עצמם. הילדים אמורים להגיע ליום ההולדת כשהם רגועים וליהנות מהאירוע. אם ההורים נהנים מהפעילות ומהאירוע בכלל, גם הילדים ייהנו, החוויה תהיה מעניינת ומגוונת אם המפעיל וההורים ישתפו פעולה במהלך יום הולדת.

כיבוד הולם, חשוב בימי הולדת, הכיבוד כולל ממתקים ומאכלים כמו נקניקיות ופיצות שרוב הילדים אוהבים.  ילדים החוגגים ימי הולדת בבאר שבע אוהבים להכין אף עוגות בסדנאות בישול שונות שמכינים המפעילים השונים בעיר באר שבע. ישנן הפעלות של סטנד אפ לילדים, זהו דבר חדש יחסית, הסטנד אפיסט ידבר על נושאים הקרובים לליבם של הילדים כמו הפייסבוק , אהבה, מורים נושאים אחרים נוספים הקשורים לבית הספר. האווירה תהיה מיוחדת ומליאת הומור ברגע שיהיה מופע כזה של סטנדאפיסט  , יום הולדת מיוחדת מסוג זה לא תישכח לעולם אצל הילדים.

הפעלות לימי הולדת בדרום צריכה להתבצע תוך מתן דגש על העניין הבטיחותי, יש מפעילים המשתמשים באביזרים ומשחקים שהם אינם בטיחותיים ועשויים לסכן את הילדים, לכן חשוב לשים לב מה המשחקים והאביזרים בהם משתמשים המפעלים השונים .  השיקול לבחור מפעיל ליום הולדת נובע גם מהפן הכלכלי,  אך האירוע אמור להיות מתוכנן נכון, כדאי כי תקבעו פגישה עם המפעיל ותתרשמו ממנו בטרם בחרתם אותו לאירוע. כדאי לערב את ילדכם בהחלטה כי גם לא יש צד חשוב באירוע. ימי הולדת בקיץ יכולים להיות עם הפעלה של מתקני מים כמו בריכות ומתקנים מתנפחים בחצר, ילדים אוהבים להשתעשע במים וניתן לעשות להם משחקים הקשורים למים הם יאבו את זה מאוד.

כתיבת תגובה