כיצד להשתמש בג'קוזי בביטחון

רחצה בג'קוזי היא פעולה כייפית ומהנה ואפילו בריאה, אך עלול להיות גם מסוכן! מומלץ שתקראו את המאמר ותפעלו לפי ההנחיות הבאות כדי להבטיח שהות מהנה לכולם.

הנחיות

1. אם את/ה בעל שיער ארוך עשו קוקו או שימו בכובע יעודי כדי למנוע מהשיער להיתפס במסננים או בפתח הניקוז.

2. יש לודא כי טמפרטורת המים בג'קוזי היא מתאימה ולכן יש לקחת בחשבון את מספר האנשים שישתמשו בו באותה עת. אסור בתכלית האיסור לילדים לשהות בג'קוזי כאשר המים חמים יותר ממים במקלחת. ובכל מקרה לפי חוקי משרד הבריאות הישראלי טמפרטורת המים לא תעלה על 39 מעלות צלזיוס. אם אין לג'קוזי שלכם מד חום תישקלו לרכוש אחד כזה דחוף כדי לפקח ולמנוע אסונות.

3. הימנעו מלשתות אלכוהול או שימוש בתרופות בג'קוזי, המים החמים יגבירו ויאיצו את השפעתם, האלכוהול גורם לנמנום ואתם עלולים להירדם במים חמים שזה עלול להיות מסוכן מאוד. בנוסף ישנו חשש לטביעה והגוף במצב שינה לא יהיה מסוגל לווסת את הטמפרטורה שלו מה שעלול להוביל להתחממות מסוכנת.

4. כמוכן יש להימנע משימוש בג'קוזי כאשר עייפים ואם בכל זאת אזי יש לדאוג להכנס עם אדם נוסף כדי למנוע הרדמות.

5. במידה והג'קוזי ממוקם בגינה הקפידו לשמור על הג'קוזי תמיד מכוסה כאשר אינו בשימוש, זה יחסוך לכם באנרגיה וחשוב יותר למנוע מבעלי חיים וילדים קטנים מלטפס/ליפול פנימה ובנוסף כמובן זה ימנע מלכלוך להכנס פנימה. שיקלו להשתמש בכיסוי עם נעילה כדי להבטיח שאף אחד שאינו רצוי ישתמש בג'קוזי לגינה שלכם לא רשות. יש לדאוג תמיד לנקז מים עומדים מעל הכיסוי.

6. הקפידו על תחזוקה שוטפת ונאותה, יש להביא בעל מקצוע שמבין בג'קוזי כדי לוודא שהוא במצב תקין ושמיש ובכך זה יעזור לכם להימנע מתחזוקה יקרה ולמנוע תקלות עתידיות.

7. יש לוודא ולהיות בטוחים כי כל רכיבי החשמל מותקנים כהלכה על ידי איש מקצוע ושזה נישאר במצב עבודה שמיש. בתכלית האיסור אין להשתמש בג'קוזי במידה וישנו חשד או ספק בנוגע לבעיות חשמל כל שהם.

8. לעולם אל תשתמשו במכשירים חשמליים כדוגמת מכשירי רדיו, טלפונים, טלויזיות או כל מכשיר עם פתיל חשמל מסתלסל בתוך או ליד הג'קוזי. אם אתם מוכרחים להשתמש במוצר חשמלי כלשהו נסו כזה המופעל באמצעות סוללות ולמקם הרחק מהמים.

כתיבת תגובה