כיצד מוצאים שמאי מקרקעין מוצלח?


חייבים בדחיפות עורך דין? איך כותבים צוואה?

אף אדם אינו ירצה להיות בסיטואציה הזו, אולם בתרחישים מסוימים אנחנו צריכים להתייעץ עם עורכי דין מקצועיים. העניין יכול להיות בעקבות דוחות מהירות ויכול לקרות דווקא בגלל חוזים עסקיים. בכל אופן בהחלט רצוי להשיג עורך דין חכם!

עורך דין מקרקעין

קיימים כל מיני עורכי-דין בישראל, והם מתעסקים בנושאים שונים ומגוונים; ענייני ירושה, רישום פטנט, דיני משפחה וטיפול בנפגעי עבודה. שירותי משפט רבים מתקשרים לכל התחומים בחיים, בדיוק בגלל זה לא מוגזם לומר שמתישהו יהיה צורך בשירותי עורך דין.

מחפשים נוטריון?

חשקה נפשכם בעוד עורכי-דין נוטריונים הינם עורכי דין רגילים לכל דבר בעלי הסמכה לייעץ לגבי עיסוקים מסויימים. באיזה מקרה אנו זקוקים לנוטריונים? לדוגמא, אם אנחנו צריכים להוציא דרכון רומני, לפי הפרוטוקול צריך לשלוח לא מעט מסמכים שונים מתורגמים. אין כל תרגום יכול להיות מאושר, שהרי חובה שזה יהיה תרגום נוטריוני מאושר. מקרה מוכר נוסף, כשאתם רוצים משכנתא, לפי החוק דרוש להראות חתימה מאושרת של נוטריון.

לפי מה בוחרים עורך-דין?

ישנן בחיים כמה בחירות חשובות ביותר – הדירה שנקנה, השמות של ילדינו ואיך לא, העורך-דין שיסייע לנו כאשר נצטרך.

חייבים למצוא עורך-דין ממולח? זה תמיד רעיון מוצלח לראות המלצות חמות מקרובי משפחה. המלצות שכאלה הינן אובייקטיביות, וכך תוכלו לדעת שלא מרמים אתכם.

כאשר אנו באים לפגישה עם משרד של עורכי דין, צריך לבדוק אם הוא בכלל מתמחה בתחום רלוונטי. לא כל משרדי עורכי הדין מבינים בכל התחומים המשפטיים. תביעות לשון הרע, למשל, זה בכלל לא דיני עבודה. לפיכך חובה לשאול על הצלחות עבר ולבדוק היטב שאותו משרד מקצועי באמת מטפל בתביעות כמו שלכם.

למידע אודות בחירת עורכי דין – קבלו פירוט נוסף כאן ותוכלו למצוא את כל הפרטים שאתם צריכים. קריאה נעימה!

כתיבת תגובה