כך תעלימו את תולעי העץ

בכתבה הבאה תוכלו ללמוד כל מה שחשוב לדעת על תולעי עץ, החל מהדרכים לאיתורן ועד הדרכים להעלמתן.

מקדימים תרופה למכה

כל מי שקנה או התעניין ברהיטים מעץ טבעי יודע לעמוד על יתרונותיו הרבים של החומר, אך מנגד מכיר גם בחסרונותיו. החיבה היתרה שמפגינות תולעי העץ לחומר מובילה לא פעם להריסתו.

חשוב לציין, כי העץ הטבעי אשר משמש את תעשיית העץ בארץ עובר טיפול הדברתי מונע נגד מזיקים שונים, בכלל זה גם נגד תולעים. למרות זאת, האפשרות כי התולעים יימצאו את דרכן אל העץ שבביתכם עדיין קיימת. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

הכתובת שעל הקיר

אולי תופתעו לשמוע אבל הטיפול נגד תולעי העץ פשוט בהרבה מאשר הגילוי כי ישנה בעיה. על מנת לאתר בזמן את הבעיה ולהבטיח כי הטיפול נגדה יהיה יעיל ומוצלח, יש להבחין בסימנים המעידים על קיומן של התולעים.

הסימנים הבולטים המעידים על קיומן של התולעים הם חריצים וחורים ברהיטי העץ המעידים על מחילות התולעים, אבקה דמוית טלק הנמצאת בסמוך לרהיטים הנוצרת בפעולת כרסום העת של התולעים וגם רחש התולעים בעת כרסום העץ שמחייב שקט מוחלט על מנת שתוכלו לשמוע אותו.

אז מה עושים?

עם גילוי התולעים יש למהר ולטפל בבעיה. אך בעוד בעבר הייתם נדרשים להזמין מדביר ובעקבות זאת לפנות את הבית (עוד הוצאה בפני עצמה), כיום יש דרך יעילה, מהירה וזולה לפתור את הבעיה.

באמצעות ספריי נגד תולעים המכיל חומר רעיל תוכלו לשים סוף בעצמכם לבעיית התולעים. החומר מוזרק ישירות אל החורים שיצרו התולעים ומחלחל בתעלות עד אשר הוא פוגש בתולעים. די בשתיים עד שלוש הזרקות בשביל להבטיח כי הבעיה אכן טופלה.

בנוסף לכך יש כיום אופציה נוספת ויצירתית לפתור את בעיית התולעים, כאשר אלו תוקפות את דלתות הבית השונות. החל מדלתות המטבח, דרך דלתות הארונות ועד לדלתות המזנונים וכיוצא בזה.

שניים במחיר אחד

תולעים שפוגעות בדלתות אינן מחייבות את החלפת הרהיט כולו, אלא די בהחלפת הדלתות בלבד. הפתרון פופולארי לא רק בגלל שהוא חוסך באופן משמעותי בעלויות, אלא גם כי הוא מעניק הזדמנות לשדרג את העיצוב הקיים מבלי להיכנס לשיפוץ מיותר.

ברוב המקרים דלתות הארונות, המטבח וכדומה המיוצרים מעץ טבעי מתבלים מהר יותר משאר הרהיט, שכן הן אלו הנמצאות בשימוש ברב, נפתחות ונסגרות ללא הרף.

תוכלו לרכוש דלתות בנגריות ובחנויות אשר מותאמות לצרכים המשתנים שלכם. כך תוכלו ליהנות מרהיט או מטבח חדש מבלי להיגרר להוצאה שאינה נחוצה. הדלתות מותאמות לרהיט הגיים לא רק בגודל, אלא כמובן שגם בצורה, בעיצוב, בציפוי, בצבע וכן הלאה.

עכשיו גם אתם יודעים

אם  כן, אל תמהרו להיפטר מרהיטי העץ גם אם גיליתם שיש בהם תולעים. בקרו באתר אבי פורמייקה ולימדו עוד על הדרכים לשים סוף לבעיה ואולי אף ליהנות מרהיטים  משודרגים באותה ההזדמנות.

כתיבת תגובה