מסחר ב- CFD- אפשרויות סחר מגוונות

מסחר ב-CFD- כל אחד יכול

לא צריך להיות ברוקר, חבר בורסה או יועץ  השקעות פיננסי כדי לבצע מסחר ב- CFD. יחד עם זאת חשוב לוודא כי המערכת מולה אתם מבצעים את המסחר נמצאת תחת פיקוח והיא אמינה ביותר. מסחר זה הקרוי גם מסחר בחוזי הפרשים עוסק, כשמו בהפרשים הנוצרים עקב קנייה ומכירה של מניה מסוימת, מבלי שתיאלצו להיות בעליה. כלומר, אינכם רוכשים את המניה במחיר שווייה המלא ומכאן גם היא אינה בבעלותכם, אולם כן ניתנת לכם האפשרות לסחור בה תמורת השקעה כספית נמוכה בהרבה יותר מאשר לו הייתם רוכשים אותה והופכים לבעלי מניות. בעת הקנייה או המכירה של אותה המניה הנסחרת בבורסה, אתם גורפים את ההפרשים שנוצרו מרגע רכישת המניה במחיר מסוים, ועד למכירתה במחיר גבוה יותר או נמוך יותר. הסיכום על מחיר המניה מתבצע בין המוכר לבין הקונה באמצעות הסכם הקרוי חוזה הפרשים. חוזה זה קובע מראש את ערכו העתידי של הנכס המדובר- בין אם מניה, מדד, מטבע חוץ או זהב למשל, ובעת המכירה או הקנייה, גורפים את ההפרשים שנוצרו לכיסם, גם מבלי שתהיה להם אחיזה פיסית בנכס. זהו ההבדל המהותי בין מסחר ב- CFD לבין מסחר בחוזים קבועים, בהם יש לסוחר בעלות על המניה או כל נכס אחר, לאחר שרכש אותה, ולרוב בהשקעה כספית גבוהה ברבה מההשקעה אותה משקיע סוחר באמצעות CFD, שאינו גם בעלי המניה. מדובר על רמת סיכון נמוכה בהרבה, בהשקעה כספית נמוכה בהרבה, ועם סיכויים של ממש לרווחים נאים.

מסחר ב- CFD מתאים מאד לכל מי שמעוניין בהשקעה לטווח קצר, רוצה ליהנות מההפרשים הנובעים מהקנייה והמכירה של אותה המניה, מדד וכו', ולא מחזיק במניה עצמה.

מסחר ב- CFD ואפיקי השקעה נוספים

מסחר ב- CFD הוא אפיק השקעה ייחודי ומומלץ המאפשר גישה לשווקים עולמיים, יחד עם זאת קיימים אפיקי השקעה נוספים החושפים את המשקיע לשווקים עולמיים, כגון השקעה במט"ח. השקעה זו עוסקת בקנייה ומכירה של מטבע זר בהתאם לערכו וגריפת הרווחים הנובעים מקנייה בערך נמוך ומכירה בערך גבוה. אחת הדרכים להתעדכן במצב המט"ח העולמי היא שימוש בפלטפורמה ייעודית אינטרנטית המאפשרת מסחר עצמאי לחלוטין. דוגמה בולטת לפלטפורמה כזו היא תוכנת dealbook 360 המאפשרת השקעה במט"ח בצורה קלה ונוחה, עדכנית ושימושית המתעדכנת אונליין לאורל כל היום. פלטפורמת השקעה נוספת היא interactive brokers הקשורה לחברת הברוקרים הגדולה ביותר בארצות הברית ומאפשרת למשקיעים המעוניינים לסחור בבורסה האמריקנית לעשות זאת, דרך נציגות שלהם בארץ.

כתיבת תגובה