כל הפרטים – הגירה ארצות הברית

מחפש עבודה? לא חייב בארץ. כשהייתי בגן, אחד מאחיי הגדולים עבד במובינג באמריקה שנה וחצי. ההורים השתגעו מדאגות וקיוו שיחזור מהר. אבל כאשר חזר, היו מאחוריו טיול ארוך, הרבה בזבוזים, חוויות מרתקות, והמון כסף. הקנאה שגעה אותי… בעקבות זאת, לאחר שירותי בצה"ל עשיתי טיול משלי, וכיום אוכל לתת לכם מידע מה שצריך לדעת בתחום דרושים בארה"ב.

לעבוד ושאר ירקות.

מה שיפה בלעבוד במדינה זרה זה שהרווחת הרפתקאה בפני עצמה. בהחלט, העבודה דורשנית והימים ארוכים ומייגעים, אבל עם זאת, אתה חופשי בסופ"שים, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקאות מקצה העולם במהלך זמן ממושך. כל הפלוסים הללו, מבלי שהזכרתי את סכומי הכסף הגדולים שהעבודה מספקת. עוד יותר מזה, במהלך הביקור בחצי הגלובוס השני, יתאפשר לך להתחיל ללמוד מקצוע עיוני, ולצבור ניסיון בטרם תשוב לשוק העבודה בארץ.

מה זה הגירה ארצות הברית? כל הפרטים בהמשך.

כל הפרטים הנחוצים

כאשר תרצה לבקר בחוץ לארץ, יתכן ותיאלץ להוציא ויזה; כאשר כל ארץ ומה שהיא קובעת לכניסת תיירים. לעיתים, סוג הויזה הנדרשת משתנה לפי אופי שהותך, אך בד"כ, אם תצטרך להנפיק ויזה כזו – אתה אמוּר להביא תמונות דרכון, להוציא דרכון ולקבוע תור עם שגריר המדינה הרלוונטית. כדאי לך להתעדכן לפי השגרירות בנושא הדרישות עבור תנאי קבלת הויזה, על כל מקרה, קיבצתי לך כמה עצות כלליות שיוכלו להפיק תועלת:

חלק רחב מפרוצדורת הוצאת האשרה ניתן לבצע על ידי הפורטל של השגרירות. סרוק את האתר של השגרירות כדי לחסוך בזמן.

השקע בהופעתך החיצונית; כמו בכל פגישה, הלוּק שלך הוא משמעותי ביותר.

זכור להכין תמונות דרכון מעודכנות. במידה ולא זכרת – ברוב הפעמים אם תמהר, תצליח להנפיק אותן בצלמניה אשר מצוייה באזור של השגרירות.

הקפד שהבאת איתך מזומן או אשראי, לכל מקרה שיבוא.

במה עובדים בחו"ל?

אני משוכנע, תמיד יש הפתעות, אבל חשוב לציין, סוגי העבודה לתיירים – לא רבגוניים במיוחד, ויסתכמו בד"כ במכירות מדלת לדלת או טיפול בילדים. ועדיין, בכל סוג עבודה – סגנון משלו, הכל מותנה במדינה ויחס המעסיק.

מוכרח מידע יותר ספציפי בנושאים כמו עבודה באלסקה? השאר לי תגובה ואשתדל לעזור לך באופן הכי מקצועי. מקווה שתיהנה!

כתיבת תגובה