מציאת אולמות אירועים בראשון

עומדים לפני חתונה? מפיקים חגיגת בת מצווה ואין לכם שמץ של מושג איך יוצאים לדרך?

הפקה של ארועים היא דרך ארוכה. כל ארוע משפחתי כולל פרמטרים שונים, כאשר כל אחד מהם מחייב חשיבות נפרדת. כאשר מגיעים ליום הארוע כולם יוצאים מרוצים, אחרי שארגנתם ארוע שלא ישכח במהרה!

מחפשים עצה בנושא אולמות אירועים בראשון? המאמר הזה ילמד אתכם כל פרט שחיוני לזכור אל אירועים.

מוכרחים ללמוד על ארגון ערב שכולם יזכרו? יש פרמטרים שונים שצריך לקחת בחשבון בתכנון ארוע: כמות המוזמנים, דיג'יי, שתיה ואוכל, עיצוב המקום, בגדים לארוע, שירותי צילום וכיוצא בזה. לכולם נתייחס פה במאמר.

אולמות אירועים ברחובות זה צעד ראשון

היכן מתקיים הארוע – כדי למצוא מיקום מוצלח לאירוע שאת מרימים, ממולץ לזכור מספר פרטים חשובים: סוג הארוע, עונת השנה בה מתקיים האירוע, איפה מתגוררים המוזמנים ומספר המוזמנים לארוע. מה המקום האידיאלי לאירוע שלכם? בגן או אולם ארועים, אולי על חוף הים? אולי הכי טוב ארוע בבית? חשבו היטב לפני חתימת חוזה מול גן או אולם, האם המקום בוודאות מסמן וי על כל הדרישות שחשבתם עליהן?

שירות הסעדה – לא מתקבל על הדעת להפיק אף אירוע ולא לארגן מאכלים. בקשו לטעום את האוכל וודאו כי האולם או הגן מביא לכם שירות הסעדה שטעים לכם. מנגד, תוכלו לארגן את הקטרינג ביוזמתכם, על ידי הזמנת חברת קטרינג שאתם מכירים. לא לשכוח, אם משפחתכם שומרת כשרות, שימו לב שלשירותי ההסעדה יש תעודה.

משקה – בר אקטיבי או פסיבי יגיע בחבילת השירותים של גן האירועים או האולם או בשירות חיצוני. עלות הבר מושפעת מיוקר המשקאות, מגוון הסוגים, אופני ההגשה וכל הדברים האחרים שתוכלו לחשוב עליהם.

בגד חגיגי – הבגדים שתבחרו ללבוש תלויים באופי שלכם. בגדי אירועים הם לא סיפור זול, שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. זכרו כי הארוע הוא חד פעמי ורוב הסיכויים שלא תהיה לכם אופציה ללבוש את הבגדים עוד פעם. בדקו אפשרות להשכרת בגד. תוכלו גם לתפור תשלבות משלכם, לחסוך הוצאות על בגד ממותג. נסו להסתכל אם יש לכם כבר בגד מתאים או גם לרכוש ברשת.

עיצוב הארוע שלכם – מהות האירוע שלכם; רוב אולמות הארועים נותנים כמה אפשרויות לאווירה של המקום. אל תתפשרו על הסביבה המרגשת שאתם מבקשים ליצור.

דיג'יי – מוזיקה מהווה את עמוד השדרה של האירוע מוזיקה חיה או תקליטן, העיקר שיספקו בידור לאורחים. אם אתם אוהבים מוסיקה בסגנון אלטרנטיבי, חשוב לא להתעלם מכך שסבתא אולי לא כל כך תשמח וצריך לבדר את כל האורחים בארוע.

שרותי צילום – כל ארוע מכונן צריך להיות מתועד, רצוי בידי צוות מקצועי. בדרך כלל יצולמו גם את ההכנות המוקדמות ועוד תמונות שונות. אל תשכחו לצלם את הארוע המשמח גם בוידאו.

חושבים על האירוע הכי שווה שיש? רוצים לדעת עוד על ארועים קטנים וגדולים? המשיכו לקרוא לכל הפרטים, מה שחם והמחשבות הכי מקוריות לאירוע שלכם.

כתיבת תגובה