כל מה שרציתם לדעת על עו"ד לענייני גירושין

אם בני הזוג מגיעים עם הסכם גירושין מוכן שנערך ע"י עורכי הדין של שני הצדדים, מה טוב, במיוחד אם הם נשארים ביחסי ידידות לטובת הילדים, אך ישנם מקרים בהם הגירושין הם מורכבים היות ושוררת טינה בין שני בני הזוג, במקרה כזה באמת תצטרכו עו"ד לגירושין אשר יהיה מומחה באסטרטגיות שונות ויפעל לטובתכם.  לעולם אל תשכרו את שירותיו של עו"ד לגירושין שמחירו זול, הוא ינקוט בפעולות בסיסיות בלבד ודבר זה עלול לגרום לכם נזק רב שיעלה לכם הרבה יותר בעתיד.

בהליכי גירושין ישנה בירוקרטיה מייגעת ולכן, עליכם להכין את עצמכם נפשית מראש. אם הבנתם שבת או בן הזוג לא עומדים לוותר והם עומדים לפתוח מלחמה נגדכם, אם עדיין לא מאוחר, הגיעו לפניו או לפניה אל בית המשפט לענייני משפחה או לרבנות ופתחו תיק.

ברגע שהתחלתם בהליך, שיכרו את שירותיו של עו"ד לגירושין. קבלו מהעו"ד המייצג אתכם בתביעת הגירושין קצת רקע על מזונות ילדים, חלוקת רכוש, הסדרי ראיה ומשמורת. התייעצו אתו על דרכי ההתמודדות בכל ההליך.

החלק הכי כואב בכל הליך הגירושין הוא משמורת הילדים , נשאלת השאלה מי יהיה המשמורן על הילדים לאחר הגירושין, בית המשפט לענייני משפחה הוא זה שיפסוק על המשמורת ולעיתים יידרש מבחן למסוגלות הורית.

למבחן מסוגלות הורית ישנם פרמטרים המשפיעים על המסוגלות ההורית, האם הם נובעים רק משיקולים כלכליים? או משיקולים של הצרכים הנפשיים והפיזיים של הילד?  ברצון הילד מתחשבים רק לאחר שהגיע לגיל 12, אך אם הוא קטן יותר נקבעת המשמורת עליו בבית המשפט לענייני משפחה המשמורן יצטרך להוכיח כי הוא יציב בעבודתו  והוא מסוגל לדאוג לצרכי הילד ועל יציבותו הנפשית. היחס בן ההורה לילד קובע לגבי המשמורת .

המלחמות הידועות בין בני זוג שמתגרשים הם בדרך כלל  על נושא המזונות. מזונות הם בעצם תשלום של כספים רבים למשך הרבה שנים עד שהילדים מגיעים לגיל שמונה עשרה, בני הזוג עלולים לפתח סכסוך בנושא על מנת שישלמו סכום הוגן של מזונות, עו"ד לגירושין, חייב להיכנס פה לתמונה ולעשות סדר, ייתכן ויהיה נסכם בין עורכי הדין של בני הזוג ולאחר הסכם מזונות שיראה סביר לשני הצדדים, הוא יוגש לאישור אצל בית המשפט לענייני משפחה.