כריכים מוכנים ככיבוד לאירוע

אירועים ונהנים! כל מי שאירח יסכים איתי שזו לא תמיד מטלה פשוטה. כל ההכנות, הקניות ונקיון המקום המיועד, לכל אלה יש מחיר והרבה יותר מרק כסף, אלא גם כאב ראש גדול וזמן. במאמר המצורף אסקור מספר כללים מרכזיים שיכולו לעזור גם למארח הטרוד ביותר ליהנות מהאירוע ולא רק לחיות בהרגשה שהוא מאבד את הראש.

טיפ מהותי שרצוי ליישם הוא לחשוב תמיד כיצד אפשר להפוך את השגרה והחיים לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בדברים המעצבנים, כמו במקרים של דאגה לאוכל. גם בחברות ועסקים- כאפשרות לכיבוד ללקוחות, או לעובדי החברה וכמובן גם בביתכם כאשר מארחים מכרים.

רעיונות להתחלה

בטוח תסכימו עימי שהנושא של תזונה מאוזנת מהותי לכולנו -לעובדים במפעל, למהנדס ייצור ובנוסף גם לאורחים בבר מצווה. מסיבה זו בדיוק אני מציע לכם להעזר באפשריות שונות של קייטריניג. ככה ניתן למצוא מענה מזין לכל ארוע.

אם אתם מנהלים טובים שדואגים לרווחת העובדים שלכם יש מספר אופציות מעולות שכדאי לקחת בחשבון, כגון הכנסת מכונות אוטומטיות שכוללות מספר אלמנטים כמו לדוגמה סנדוויץ' טונה וירקות, יוגורטים בטעמים, וכמובן שתייה ממותקת. באופן זה בכל שעות היום העובדים שלכם יכולים למצוא מענה מזין וטעים לבעיית הרעב.

היה ואתם מעוניינים בפתרון קצת יותר איכותי, לדוגמא לארוע מסויים, רצוי לשקול את האופציה של הזמנת שירותי קייטרינג בשרי וכמובן גם סלסלות פירות. אלו רק חלק מ אפשרויות ודרכים שיוכלו לשפר ולעשות את חיייכם לפשוטים הרבה יותר.

כיבוד לישיבות, כמו שכבר בטח הבנתם, מסוגל להיות אחד מתוך מגוון פתרונות שונים, גם אם מודבר באירוע משפחתי או אירוע עסקי. אבל נושא האוכל הוא ממש לא הדבר היחידי שניתן להפוך לקל יותר. אני ממליץ, שאם ניתן מבחינתכם, להיערך 4 ימים לפני – לדאוג לקניות, לנקיונות עשו זאת. טיפים אלו יסייעו לעובד האחראי על האירוע ובצורה ודאית גם למארחת בבית. כדאי לזכור שתכנון מדוקדק הוא מרכיב הכרחי להצלחה.

באופן כללי יש המון יתרונות בהזמנת חברות או שירותי קייטריניג. הם מתאימים מאוד לאירוח בבית ובחוץ, לדוגמא בטיולים משפחתיים – כמו טיול בר מצווה, או טיול משפחתי לגולן ובנוסף, גם בחברות ובעסקים – לעובדים שלכם. במקרה ואתם רוצים לקרוא עוד אודות אפשרויות הסעדה ואירוח? כנסו וזכרו שלמרות ששירותים מהסוג הזה כרוכים בתשלום, הם יכולים לחסוך הרבה זמן ועצבים למארגני הארוע.

כתיבת תגובה