מחשוב ענן לחברות ועסקים

השרת לא פועל?

אם הקמתם פורטל באינטרנט, בחרתם לו עיצוב, הזנתם אליו תכנים והשקעתם בו זמן – מתעורר הצורך לחשוב על רכישת אחסון. כל פורטל ברשת, קטן או מקצועי, חייב להיות מאוחסן על שרת וירטואלי. שרת כזה זהו מחשב חזק ביותר עם נתונים מרשימים איתו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים הייתם רוצים מידע נוסף? גלשו אל הפורטל שלנו.

מציאת חברת שרתים טובה זהו אינו דבר של מה בכך, להיפך, לא כל חברה המספקת אחסון היא טובה, לכן יש צורך לבדוק כמה נתונים –

שרתי החברה – באינטרנט ישנן לא מעט טכנולוגיות שונות, עמודי אינטרנט נבנים בתצורה שונה ולא כל סוג שרת יוכל לאחסן את האתר שלכם. חשוב ביותר לבדוק אם שרתים אלה בכלל מתאימים לאתר שבניתם.

למצוא חברה אמינה – שרת נופל מזיק לאתרכם, במיוחד אם מדובר על פורטל מכירות. כל שעה בה האתר לא באוויר זה אומר בשבילכם הפסד כלכלי רציני. אתם צריכים למצוא חברה אמינה ומוכרת, אחת שיכולה לתחזק את שרתיה ולסדר תקלות אם התרחשו.

סוג חבילת האחסון – איזה גודל חבילה אתם צריכים בשביל האתר שלכם? כמה זה צפוי לעלות? כמו בכל דיל, גם פה לברר מה התמורה שאתם מקבלים עבור התשלום. צריך לשים לב לגודל חבילת האחסון ומהירות גלישה.

שרת בחו"ל או בארץ – מי שרוצה שרתים וירטואלים בזול, עשוי למצוא את עצמו מבזבז כסף על שרת בברזיל. שרתי אחסון בחו"ל עובדים מאוד לאט, קצב העברת הקבצים עלול להיות בלתי אפשרי ובסיטואציה של תקלה – לא בטוח שיהיה מי שיעזור.

ועוד משהו – בדקו מראש עם החברה שישנו גיבוי מלא של המידע שמזינים לשרת, עניין זה יכול לחסוך מכם בעיות בעתיד.

מה צריך לעשות עכשיו?

רק אחרי שביררתם את הנושאים היסודיים האלה, זה הזמן לבדוק מס' הצעות מחיר. בסופו של דבר, רצוי להיות בטוחים שהנכם זוכים לשירות טוב שיבטיח לאתר שברשותכם מהירות גלישה ויציבות.

בעזרת המידע פה בחירת חבילת אחסון לאתר האינטרנט שלכם לא צריכה להיות משימה קשה במיוחד, שיהיה המון בהצלחה!

כתיבת תגובה