לבחור חברה בתחום של שרותי ענן

יש ברשותכם אתר?

בהנחה וכבר קניתם פורטל ברשת, דאגתם לעצב אותו, העליתם אליו תוכן טוב והשקעתם בו מחשבה רבה – יש לברר לגבי אחסון אתרים. כל אתר, מסחרי או פרטי, צריך להיות מאוחסן על פני שרת וירטואלי. שרת כזה זהו מחשב חזק ביותר עם יכולות אדירות שמאפשר גיבוי של מס' גדול של קבצים יחד רוצים לשמוע עוד? גלשו לאתר.

מציאת ספק טוב זהו אינו דבר כה פשוט, לא כל ספקית אחסון היא חברה אמינה, לכן יש צורך להכיר את הדברים הבאים –

שרותי ענן

השרת – בתחום האינטרנט ישנן הרבה טכנולוגיות שונות מאוד, אתרים ברשת נבנים בקונפיגורציות שונות לכן לא כל שרת יכול לארח את האתר שברשותכם. מאוד חשוב לברר אם שרתים אלה בכלל יתאימו לאתר שבניתם.

חברה אמינה – שרת שנופל גורם לנזקים לאתרכם, במיוחד אם זהו פורטל מכירות. כל שנייה בה האתר אינו פועל זה אומר הפסד כספי רציני. מאוד חשוב לבחור בחברה אמינה ומוכרת, כזאת שיודעת לתחזק את שרתיה ולסדר את התקלות במידה והתרחשו.

נפח חבילת האחסון – כמה נפח אחסון אתם צריכים עבורכם? כמה זה יעלה לכם? כמו בעסקאות אחרות, גם במקרה הזה לבדוק איזו תמורה אתם מקבלים עבור המחיר. יש לשים לב לגודל האחסון ומהירות העברת הקבצים.

אחסון בארץ לעומת אחסון בחו"ל – אדם שרק רוצה למצוא ביטוי כללי 2 בזיל הזול, עוד עלול למצוא את עצמו משלם בשביל שרת אחסון בסוף העולם. שרתים מסוג זה פועלים לאט מאוד, הקצב של העברת הקבצים עשוי להיות מאוד איטי ובמקרה של תקלה כלשהי – ייתכן ולא יהיה מענה לבעיה.

והפרט החשוב ביותר – בדקו מראש עם חברת האחסון שנשמר גיבוי מלא לתכנים שמזינים לשרת, הפרט הקטן הזה כנראה יחסוך לכם לא מעט סבל.

ועכשיו מה?

רק אחרי שבדקתם את הנושאים החשובים הללו, ניתן לבדוק כמה הצעות. ככלות הכל, רצוי להיות בטוחים שהנכם מקבלים שירות מצוין שיבטיח לאתר שברשותכם איכות גלישה.

עם האינפורמציה הזו למצוא שרתי אחסון לפורטל שלכם לא צריכה להיות עבודה קשה במיוחד, קריאה נעימה

כתיבת תגובה