מקומות לעריכת ימי כיף שכולם יזכרו

שמים סוף לאירועים המשעממים!

כל כמה זמן זוג ממכריי קובע תאריך בשביל אירוע משפחתי ודורש שהעולם יעצור הכל עבורו או למשל שהחברה בה אתם עובדים נזכר פתאום לקיים יום גיבוש נוסף. בהחלט, כשמדובר באירוע שנראה מושקע אני הולך בכיף, אך בלאו הכי – הארנק מתרוקן, הלו"ז עמוס ולא בטוח שאני אהנה. אבל קיימות פעמים שהוא כן מוצלח. אם יש לכם צורך, לקיים כנס או אירוע – כנסו.

אני מקווה שכל מאורע שאהיה בו, יהיה זהה לאז, מעוצב ומקסים, שלא נתבאס על ההוצאות, על היציאה מהבית וכל הכרוך בכך, כמו לנסוע רחוק וכולי. מצחיק שדווקא אישיות אפורה כמו בעלי החברה הצליח להרים כזה ערב, אבל אחלה, היה לי כיף.

ימי כיף

בינינו, כשהמצב הכלכלי טוב – אין סיבה לדאגה, אבל לעומת זאת כשיש גב כלכלי אבל המוח ריק – האירוע יהיה רע. אפילו אירוע חתונה – יכול להיות מפואר, אבל רצוי שיהיה מיוחד ונעים. איך התרגלנו להגיע לאיזה חור בצד הכביש, כששמים לנו בשולחן אוכל פרווה וברמקולים שומעים דיסק שירים מאוסים החוזר על עצמו במהלך כל האירוע?

גם האלמנטים הקטנים יכולים להיות משמעותיים, כשמשקיעים בהם מאמץ. בואו נגיד, באירוע בו הייתי, המלצרים לבשו תחפושות וההרגשה הייתה שנוח להם עם החלק הזה בעבודתם. עוד משהו שאהבתי היה הקינוח, שקיבל טוויסט מיוחד ליום הזה; כמה מנות בתפריט היו קרויות ע"ש שמות חיבה של הזוג המאושר, מצחיק ומקורי ביותר.

ומה לגבי מיקום?

למיקום האירוע חשיבות עליונה, לאו דווקא מבחינת מיקום גאוגרפי, אלא לקונספט. בואו נאמר אירוע בחוף מבודד – מראש יהיה ייחודי, גם אם המוסיקה לא קשורה. כשיודעים להשקיע בפרטים משמעותיים, האורחים יסכימו להתפשר גם על האלמנטים שנראים בסיסיים, כמו איכות השירות.

לדעתי, אירוע בנאלי לא חייב להיות בלתי נסבל, אבל יותר מדיי מקרים כאלה גורמים לי לפעמים להבריז בהפגנתיות. היתרון הוא שמאוד מהר עוד ועוד אנשים סוף סוף מבינים שכל תחום המסיבות בארצנו לא ממש מתקדם מזה תקופה ואנו מתחילים להתוודע להתרחשויות מיוחדות פה ושם. אנחנו רק צריכים לחשוב מחוץ לקופסה.

כתיבת תגובה