לייעוץ משפטי, בואו לכאן


לא מוצאים עורך דין טוב? מה עושה נוטריון?

אף אדם לא חולם להיקלע למצב הזה, אבל בתרחישים רבים אנשים צריכים להיעזר בעורן דין ממולח. הדבר עשוי להיות בגלל עבירה פלילית ויכול לקרות דווקא בגלל רישום חברה. בשביל מקרים מהסוג הזה עדיף שיהיה לכם עורך דין!

מה שחייבים לדעת על על עניינים משפטיים.

יש כל מיני עורכי-דין בארץ, והם באים במגע עם נושאים שונים ורבים; סוגיות ירושה, כתיבת חוזים, נישואים אזרחיים ומשפט פלילי. שירותים משפטיים שונים קשורים בכל נושא במעגל החיים, לכן ניתן לנחש שבעתיד יהיה צורך בעורכת דין.

מהו נוטריון? רוצים קצת אינפורמציה טובה על עו"ד חוזים?

אנשי נוטריונים הם בעצם עורכי-דין לכל דבר עם הסמכה של ועדת הנוטריונים לטפל במיני דברים מסוימים. מתי אנחנו נזקקים לנוטריון? סתם לדוגמא, כאשר אנשים שואפים להנפיק דרכון בריטי, לפי הפרוטוקול צריך קודם כל להראות לא מעט מסמכים שונים מתורגמים. לא כל תרגום נחשב לחוקי, שהרי חובה להציג תרגום עם חתימת נוטריון. דוגמה נוספת, כשאנו רוצים הלוואה, אין ברירה אלא לגבות הכל עם חתימה של נוטריון מוסמך.

לא בטוחים איך בוחרים עורכי דין? חייבים מס רכישה מגרש?

יש בחיים מספר בחירות חשובות ביותר – המדינה בה נחיה, המכונית שנקנה ולבסוף, העורך דין שייצג אותנו במידת הצורך.

מתים למצוא עורך-דין? זה תמיד רעיון טוב לחפש המלצות מחברים טובים. ההמלצות האלה אובייקטיביות, וכך אתם יכולים להיות בטוחים שלא עובדים עליכם.

כשאתם נפגשים עם משרד עורכי-דין, רצוי לבדוק האם הוא בעל ניסיון בתחום הרצוי. לא כל עורכי הדין מנוסים בכל השירותים המשפטיים. דיני מקרקעין, לדוגמה, זה לא כמו ביטול דוחות תנועה. לכן יש סיבה טובה לשאול על תיקים קודמים ולהיות בטוחים שאותו משרד עו"ד אכן מנוסה בנושאים מהסוג הרצוי לכם.

למידע חשוב אודות שירותים משפטיים בישראל, בואו לכאן שוב ותקבלו המון עצות שחשוב שתדעו. שהכל יעבור בשלום!

כתיבת תגובה