קונים נכס חדש?


הדוד החשמלי לא עושה את העבודה? יש פתרון קל וזול! אם נשבר לך מהמצב הנוכחי ואתה אומר לעצמך בייאוש זה פשוט לא יתכן שאחרי היום הלוהט הזה המים בבית קרים. ישנה דרך חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול של קרני השמש באמצעות הצבה של דוד שמש על הגג.

אור הטבע דודי שמש – כי הגיע הזמן

הצבה של דוד שמש יכולה להקטין בצורה ניכרת את החשבונות מחברת החשמל בבית ואפילו במלונות. למעשה יש שימוש חכם של מזג האוויר החם לשם חימום המים במקום הצורך בשימוש אמצעי חשמלי או דרכים חלופיות אחרות העושות שימוש בכמויות אנרגיה רבות.

מעבר המוני לשימוש בדוד שמש לא רק מאפשר צמצום בהוצאות אלא גם לירידה בשימוש בחשמל. בדרך זו אנחנו מביאים לחסכון בכמויות הצריכה ובכך מונעים צמצום של משאבי האנרגיה.

מערכות לחימום מים כל מה שרציתם לדעת

איך זה פועל? איפה ממקמים? מי מתקין את זה? כל מה שאתם חייבים לדעת על דודי שמש.

בישראל יש חוק על פיו צריכים לעשות התקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות השמונים (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). על ידי החלת חובה זו אנו חוסכים בכשלושה אחוז מצריכת האנרגיה במדינה.

פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו הוא ישראלי. מתאים לנו, לא?

את דוד השמש ממקמים על גג הבניין לרוב, או על משטחים פתוחים אחרים שעליהם נקבל חשיפה מוחלטת לשמש. את מתקן הדוד מתקינים כאשר הקולטים פונים דרומה.

גוף דוד השמש מורכב ממיכל מבודד בצורת גליל, ובתוכו מים, שמחובר בצינור לקולטים. בקולטים ישנם מספר צינורות מים במסגרת סגורה.

מסגרת קולטי דוד השמש עשויה בצורה כזו שצד אחד של הקולט עשוי משטח זכוכית שקוף ואילו יתר הצלעות צבועות שחור, במטרה לתפוס את הקרניים החמות. זו הסיבה שבגללה חשוב לוודא ולשמור שהצד החשוף נקי מפסולת.

רכישת דודים מסוג זה מומלץ לבנייני מגורים ואפילו בבסיסים צבאיים במדינות בהן החום ניכר ומתאפשר ללכוד ולנצל את המשאב הנגיש של אנרגיית קרני החמה.

רוצים לשמוע עוד על קרן אור דודי שמש? לא מבינים למה חיכיתם עד היום? אתם חייבים את זה לכיס שלכם, גילשו לאתר בעתיד ותמצאו הצעות, פרטים, טיפים ומחירים מטובי אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה