למה כדאי לי לרכוש מלגזות משומשות?

המלגזות המשומשות מאפשרות לכם לרכוש או לשכור מלגזות במחיר מוזל.

מלגזות משומשות מומלץ לקנות מחברה בעלת ניסיון שגם תיתן לכם תקופת אחריות בשביל המלגזות המשומשות. לכן אם אתם מעוניינים להשתמש במלגזות אבל קשה לכם לעמוד בתשלום עבור רכישת מלגזה חדשה או שכירת מלגזה חדשה, יש פתרון בדמות של מלגזות משומשות לרכישה או מלגזות משומשות להשכרה.

סוגי מלגזות

המלגזה המקורית שפותחה הייתה מלגזה עם מנוע דיזל.

הנקודות החזקות אצל מלגזות דיזל הן- יכולות לעבוד ברציפות, בעלות יכולת הרמה וגרירה מאוד גבוהה, מסוגלות לעבוד בחוץ גם כשתנאי מזג האוויר הם קשים.

הנקודה החלשה אצל מלגזות הדיזל היא שהן לא מסוגלות לעבוד בתוך מחסנים סגורים בגלל שמנוע הדיזל פולט מזהמים וגם מרעיש.

מלגזות חשמליות פותחו בשביל שתהיינה מלגזות שמאפשרות לעבוד בתוך מחסנים סגורים.

מלגזות חשמליות מסוגלות לעבוד בתוך מחסן סגור בגלל שהמנוע החשמלי אינו פולט מזהמים וגם פעולתו שקטה. עוד יתרון של מלגזות חשמליות הוא שתחזוקתן זולה בהשוואה למלגזות הדיזל בגלל העובדה שמנוע חשמלי איננו זקוק לטיפולים של החלפת מסננים ושמנים.

עוד יתרון שיש למלגזה חשמלית הוא שהיא קטנה יותר ממלגזת דיזל ולכן מסוגלת לעבור גם מבעד מעבר שהוא צר.

החסרונות של מלגזות חשמליות לעומת מלגזות הדיזל הם שיכולת ההרמה והגרירה שלהן נמוכות יותר והן גם אינן מתאימות לעבודה בחוץ במזג אוויר קשה.

שיפוץ מלגזות משומשות

שיפוץ של מלגזות משומשות חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום המלגזות.

לכן מומלץ לכם לרכוש או לשכור את המלגזות המשומשות רק מחברה שהיא בעלת ניסיון ומוניטין ושיש לה מוסך מרכזי שבו עובדים מיטב אנשי המקצוע בתחום המלגזות. חברה כזאת גם תיתן לכם תקופת אחריות על מלגזה שתרכשו ממנה בדומה לתקופת האחריות שתקבלו עבור רכישת מלגזה חדשה.

עומדת בפניכם גם האפשרות לשכור מלגזות משומשות במחיר נמוך יותר לעומת שכירת מלגזות חדשות.

בתקופת ההשכרה תקבלו גם את השירותים האלה ללא צורך בתשלום נוסף: טיפולים תקופתיים שיתבצעו על ידי ניידות שירות שיגיעו עד אליכם ויחסכו לכם כסף וזמן, כיסוי של חברת ביטוח, מלגזה חלופית במקרים שבהם המלגזה הושבתה מסיבה כלשהי או נגנבה, תשלום אגרת הרישוי השנתית, העברת מבחן רישוי שנתי.

לסיום, מלגזות משומשות אשר שופצו במקצועיות רבה על ידי חברה בעלת מוניטין בתחום של מלגזות מאפשרות לכם לרכוש או לשכור מלגזות במחיר מוזל. כעת תוכלו לשפר את תוצאות העסק שלכם גם אם בידיכם את הסכומים הדרושים לרכישה או שכירה של מלגזה חדשה.

כתיבת תגובה