למצוא בקלות מנעולן בבת ים

מתקשה לפתוח את הדלת? שוב מאחרים לעבודה?

סביר להניח שאין מישהו אשר לא מצא עצמו באיזשהו שלב מחוץ לביתו בלי מפתח. במצבים כאלה, ניתן להיכנס לפניקה, או לנסות למצוא מנעולן בבת ים. ליצור קשר עם בעל מקצוע בימינו – הינה משימה מאוד פשוטה; קל היום למצוא מבחר עצום של מקצוענים אמינים שיוכלו לבוא במהלך כל היום.

חיוני לדעת

מנעולן עם הסמכה יהיה חייב להציג בפניכם רישיון לפריצת מנעולים שקיבל מהמשטרה. מצד שני, אתם תיאלצו לתת לו מסמך כלשהו, המוכיח שאתם אכן מתגוררים בדירה הנעולה. חשוב שתתעקשו שחלק החילוף המוקצה לבית או לרכב יגיע באריזה חדשה וסגורה. על התשלום אפשר לסגור מראש, ע"פ עלות העבודה וע"פ מחיר החומרים. בד"כ, מחיר ממוצע לפריצת דלת הינו בממוצע 150 ₪.

כאשר אתם צריכים מנעולן בגבעתיים, בידקו פידבקים מחברים, אפשר לבדוק עבודות אחרות של המנעולן שבחרתם, ודברו איתו – בשביל האינטואיציה שלכם. למרות פריחת המקצוענים האמינים, לא חסרים שקרנים שיעשו שימוש נגדכם בשליטתכם הדלה בנושא. בִּדקו טוב טוב לפני שהחלטתם. באופן טבעי, יהיו מקרים בהולים ומקרים בהולים פחות, אשר בהם נצטרך פורץ, ולא תמיד יש זמן לבדוק את כולם. לכן לכו אחרי ההרגשה האישית שלכם.

שמור על מנעולך

קיבצנו בשבילכם כמה המלצות מקצועיות שיתנו מעין ביטוח על משך החיים של המנעול ברכב, הכל כדי שתוכלו להסתדר ללא איש מקצוע:

שימו שמן: בשביל להימנע מצבירה של אבק ושחיקה של הצילינדר, השתמשו מדיי פעם בנוזל שימון ייעודי.
שימוש בכוח: אין צורך להפעיל כוח מיותר, לא לדחוף חפצים לתוך הצילינדר.
לשים לב: לא להשתמש במפתח לא שייך. למניעת סיבוכים, ציבעו את המפתחות שברשותכם, באמצעות תיוג המפתחות.

למרות הפיתוח ועל אף שיש אפשרויות אבטחה משודרגות, כמו מזהה קולי, בשלב זה לא נמצא תחליף למנעול הישן, ובינתיים הוא שיטת הנעילה שרובנו נבחר, הן מבחינה כספית וגם מבחינת נוחות השימוש והתפעול.

כתיבת תגובה