קופסאות קרטון מעוצבות

לפעמים העטיפה יותר חשובה. אנחנו חיים בעידן אשר בו הפרסום נגיש ונפוץ, דוחפים לנו בכוח פרסומות גלויות בכל פינה ואין ללקוח שנייה להירגע. אם נדייק, מחקרים מצביעים שהאדם הממוצע חשוף לכמעט 1000 מסרים פרסומיים ביממה! בין אם פרסומות על גשרים, תשדירים ברדיו או אפילו בפייסבוק – אנחנו מופצצים בהמון אינפורמציה אשר המוח מסנן לבד.

אילו שיטות שיווק יעילות נוכל להפעיל, שיכניסו אותנו לתוך הראש של הצרכנים? הדפסה על שקיות ניר היא בחירה מוצלחת. בפסקה הבאה נמנה את הפלוסים.

כדאי לדעת לגבי קופסאות קרטון

אחראי הפרסום מחפשים כל הזמן להגות פתרונות שיווקיים, שהצרכן הממוצע עדיין לא מכיר. שקית נייר מעוצבת או מארז ליין זו אופציה יחסית מקורית להפיץ את המוצר שלכם, מפני שאסטרטגית שיווק זו – לא עושה שימוש בפורמטים פופוליסטיים, כמו הטלוויזיה או פרסום סלולארי.

המוח הכשרוני שלנו התרגל לסנן את הפרסומים הבנאליים באופן אינסטינקטיבי. מכאן נובע שעצם המושג הייחודי של שיווק המותג בשיטות לא בנאליות – מפתה את העין וגורם לעניין.

לקוחות פוטנציאליים מצליחים לסנן פרסומות וחסויות אפילו באופן מודע, עם הממירים המקליטים ויותר בפשטות ע"י הזזת המבט. כשהמפרסם משווק ללקוח את מה שקנה בתוך שקית מעוצבת, הלקוחות "חייבים" להתייחס לפרסומת זו.

מה מייחד את הקופסא הדקורטיבית?

בניגוד לשקית רגילה, הקופסא המעוצבת תהיה שונה בגודלה, מעוצבת אחרת ויכול להיות שגם עשויה מחומרים מיוחדים. מה שצריך כדי למשוך את העין. ההיגיון הוא שאריזות מעוצבות יעוצבו באופן מיוחד – על מנת להעביר את הקונספט הפרסומי של המוצר. הצורה יכולה להיות בימות לתצוגה, משלוח מנות ומגוון צורות אחרות, הכל בהתאם לתקציב והקונספט השיווקי.

גם למגזר הפרטי

המושג אריזות מתנה לא נוגע רק לחברות המשווקות, אלא גם כן ללקוח פרטי; אתם יכולים להזמין מתנה ליום ההולדת באריזה בהזמנה אישית, סט פונדו באריזה מהודרת, או אפילו אריזות נפלאות לקפה. את המארזים האלו אפשרי לסגנן יותר עם אבני חן או סרטים צבעוניים, בהתאם לאופי הקונספט של המתנה.

כמובן שהדגש הוא תכולת המארז, אבל תתפלאו לדעת כמה כוח טומנת בתוכה העטיפה.

כתיבת תגובה