לעשות כסף באנגליה

מתאים לכם להרוויח המון כסף בפרק זמן קצר?שקלתם פעם את האפשרות לארוז תיק, לנסוע לבן-גוריון ולהשיג עבודה בחו'ל? לפעמים מתאים לנו להחליף לזמן קצר את הלחץ הישראלי באפרוריות האירופאית, לתפוס את החוייה האמריקנית בביצים, או לתפוס צבע באוסטרליה הרחוקה. ומה אתכם? לא מתחשק לכם לשמוע על עבודה באנגליה, למשל?

כבר כמה שנים שכל אזרח ישראלי יודע שבשביל לקבל הזדמנויות העסקה כדאיות עדיף לו לעבור למקום אחר לתקופה מסויימת ולמצוא עבודה בחו'ל. עבודות במקום, למשל, נותנות לנו את האפשרות הנהדרת להרוויח שכר שנתי בכמה חודשים של עבודה, מה שמפתה מאוד לאלפי חיילים משוחררים, סטודנטים וצעירים לעשות המון כסף בתוך מספר חודשים.

מרבית הישראלים הטסים לנסות את מזלם בחו'ל מעדיפים לעשות זאת זמן קצר בלבד, להספיק הרבה מאוד במהלך חופשה מהלימודים למשל, ולשוב לארץ עם מספיק כסף לממן את כל ההוצאות בשנה או השנתיים הקרובות. אחרים לעומתם מעדיפים להישאר כמה שיותר במקום אחד, או לעבור מאיזור לאיזור מדי כמה חודשים ולטייל בעולם.

להוטים על עבודה בלונדון? באמצעות רשת האינטרנט אפשר בקלות למצוא מאות חברות השמה שישמחו להציע לכם מגוון עבודות ברחבי הגלובוס. רוצים הצעות עבודה במקום? זה שיא הקלות! יש היצע רב וכסף גדול.

אך לפני שאתם חותמים על חוזה ועולים על טיסה לכיוון יעד החלומות שלכם מומלץ לקחת בחשבון כמה פרטים:

* בררו עם חברים ומכרים אם מישהו יכול להמליץ חברה מסוימת מתוך התנסות אישית, כדי שלא תיתקעו עם רמאים.

* זיכרו שלא כל העבודות מתאימות לכולם. בררו מהן אפשרויות התעסוקה ואיפה תהיו ממוקמים, מכיוון שאולי לא תרצו לעבוד בתור ציירי קריקטורות בספרד, אבל הצעות עבודה באנגליה כן.

* החוויה של עבודה בריחוק מהבית והמשפחה אינה תמיד דבר פשוט – יהיו תקופות רבות של געגועים ובדידות.

* והכי חשוב, תנסו לטייל קצת ואל תשתעבדו לכסף.

רוצים לשמוע עוד? גלשו לאתר www.musegallery.co.il

כתיבת תגובה