לקראת פסח: משפצים את הבית

את הבית שלכם רכשתם אי שם בשנות ה 70 המוקדמות. השכנות, המיקום והכי חשוב הזכרונות, לא מותירים לכם לעזוב ולעבור לבית אחר, כשמגיעים לגיל ספציפי, שינויים נהיים כמו טורדניים עבור הרבה בני אדם. בשביל מה לעזוב את האהבה הישנה ולצעוד אל האחרת אם ניתן להיוותר עם האהבה הישנה והטובה? זה תופס גם כשמדברים על הבית הישן שאוהבים. אז בשביל מה אתם ממתינים? כל מה שצריך זה שיפוצים בתל אביב , טיפה אינפורמציה בקשר לעסקים ואפילו שיפוצים במרכז והשיפוץ מתחיל מהר.

הנה כמה המלצות לבחירת בעלי מקצוע:

1.      הרבה לפני המערך והשינוי הרצוי, צריך לערוך רשימה של מטלות שאותן תערכו בטרם שיפוץ הבית. מה העלות הכספית שעומדת לרשותכם בפועל? מה נדרש לשפץ? האם מדובר בצנרת הפגומה או שאולי בהחלפת או הרכבה של פרגולות דקים בחצר הבית? יש לענות על כל השאלות הללו ורק לאחר מכן לגשת ולמצוא את בעל המקצוע הראוי ביותר.

2.      נניח ושמתם את ידכם על פירמה מהימנה על פי כל הדעות. כיצד תדעו כי אכן מדובר בכל הדעות? כמה שנים פועלת החברה בשוק העסקי? האם באפשרותכם להשיג המלצות בכדי להעיד על אמינות ומקצועיות גם יחד? מיותר לציין כי חוות דעת יכולות לסייע לכם בקיצור התהליך ובבחירה המהירה והנכונה ביותר בלי לעבור מסלול מייגע של חיפוש ארוך.

3.      המלצות של ידידים קרובים, יפתרו אתכם מכל חוות דעת הגולשים או הבלוגרים שנמצאים במדיה חברתית או אתרי האינטרנט הנותנים מידע מגוון באשר לחברות השיפוץ הקיימות בשוק הפתוח.

כשמדובר בדירה ישנה יותר ואף פחות, הבדיקה היא חשובה לפני שמחליטים איזה עבודות לבצע. אז נניח שמצאתם את חברת השיפוצים הכי מתאימה; רצוי שתדרשו מבעל המקצוע לעשות ביקור בדירה שלכם ולסקור את השיפוצים הנראים לעין והפחות נראים, לערוך רשימה מפורטת ורק לאחר מכן שבו על נושא המחירים.

חשוב להדגיש: השוק מוצף בהרבה בני אדם המתיימרים לכנות עצמם אנשי מקצוע. הימנעו מבעלי מקצוע אשר אינם בעלי ציוד, כלים או אפילו שנות ניסיון כיאה לחברה מקצועית. כמו כן, ערכו זיכרון דברים או הסכם אשר יספק את כל מה שהוחלט בטרם התחלת התהליך, והעיקר שיהיה בהצלחה.