מהו ביטוח נסיעות לחו"ל ?

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל ?

כאשר אתם מתכננים טיסה לחו"ל, אין זה משנה אם אתם מתכננים טיול תרמילאים, טיול משפחתי לאירופה, או טיול מאורגן דרך חברת נסיעות, יש תמיד דבר אחד שבטוח – אתם תצטרכו להזמין פוליסה של ביטוח נסיעות לחו"ל. אין שום אופציה אחרת – חובה עליכם לבטח עצמכם מבחינה בריאותית, כי בחו"ל אין כל תוקף לביטוחי הבריאות הרגילים שלכם מהארץ. פוליסה הזו יכולה להיות מצומצמת או מורחבת, אבל היא תמיד תהיה שם עבורכם לכל מצב בעייתי שיקרה במהלך שהייתכם בחו"ל. אבל מה בעצם היא כוללת, ואיך יודעים להזמין את הפוליסה המתאימה עבורכם ?

הפוליסה הבסיסית ביותר

פוליסה בסיסית של ביטוח נסיעות לחו"ל, אפשר להזמין דרך קופות החולים, חברות הביטוח או חברת נסיעות. הפוליסות הללו מעניקות לכם כיסוי לתאונות אשר יכולות להתרחש בחו"ל, כאשר אתם לא יוצאים לטיול שנחשב מסוכן, ואין לכם בעיה בריאותית מיוחדת במינה. הפוליסה יכולה לכסות ולהעניק לכם כיסוי לטיפול רפואי, כולל גם טיפול הכולל אשפוז ממושך. פוליסה זו גם כוללת הטסה מוקדמת או מאוחרת, ביטול טיסות, וכן הטסה חירום לארץ במקרה הצורך. כמו כן, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל גם כיסוי בסיסי עבור אובדן של ציוד .

ביטוחים נרחבים יותר

דרך חברת נסיעות, אתם גם יכולים להזמין פוליסות מורחבות יותר. כך לדוגמה, יש פוליסות עבור תרמילאים שיוצאים לטיולים ארוכים במדינות פחות בטוחות, כאשר הטיול יכול לכלול גם ספורט אתגרי. ביטוח מורחב של נסיעות לחו"ל יכול לכלול בתוכו כיסוי גבוה יותר עבור טיפול רפואי, וכן כיסוי גבוה יותר לנזק שנגרם לציוד. במקרה של טיול תרמילאים, ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לכלול בתוכו גם כיסוי עבור עלויות של חילוץ יבשתי, ימי או אווירי .

עוד כמה אפשרויות

חברת נסיעות תוכל להציע לכם עוד כמה כיסויים של הביטוח. יש כיסוי מיוחד אשר מיועד לנשים בהיריון. יש כיסוי אשר מיועד לאנשים שיש להם מחלה כרונית שעלולה להתפרץ בעת הביקור בחו"ל. יש גם כיסויים מיוחדים לאנשי עסקים שטסים עם ציוד יקר, וכיו"ב .

כתיבת תגובה