ריפוי ספונטני לשיפור הגוף והנפש

לא כולם מאמינים בעין הרע, באנרגיות שליליות בבית ובמלאכים. יש אנשים שסומכים אך ורק על מה שנחשב קונבנציונאלי, אבל לצידם יש הרבה אנשים שמאמינים בדברים האלו ועוד. תקשור עם מלאכים לא נראה משהו לא מציאותי בעיני המאמינים האלטרנטיביים, ודבר זה אף הפך להיות משהו די נפוץ.

תקשור עם מלאכים מאפשר לאנשים שבעולם הזה לתקשר עם אנשים שנפטרו. מאז ומתמיד היו אנדים שמאמינים כי תקשור עם מלאכים אפשרי לגמרי ואנשים שכלל לא מאמינים, הכל תלוי באופן בו גדלים במערכת האמונות שמחדירים בנו. מי שמאמין יכול לפנות למתקשר ובעזרתו לקבל מענה לשאלות ומסרים מאנשים שהכירו ונפטרו.

תקשור עם מלאכים יכול להתבצע על ידי מתקשרים מנוסים ומקצועיים, כאלו שיכולים לזהות את חוזקו הנפשי של זה שמבקש לבצע את התקשור. המתקשר צריך לבדוק את הבריאות הנפשית של מי שמבקש לבצע תקשור ולבדוק האם היא או הוא יכולים לקבל את המידע שהם מקבלים מהעולם שמעבר.

מאוד קשה לחיות בבית עם אנרגיות שליליות. גם אנשים שלא מאמינים בכאלו דברים יכולים לחוש באנרגיות מסוימות שסובבות אותם כאשר הם נכנסים לבית, ולפיהן יחליטו אם להיות בבית הזה או לא. הם קוראים לזה אינסטינקט והאלטרנטיביים קוראים לזה אנרגיות. בעזרת טיהור הבית אפשר להיפטר מאנרגיות שליליות שהצטברו בבית בגלל רגשות שליליים, כמו עצב או כאב.

חשוב לעשות טיהור הבית כאשר רוצים לעבור לגור בבית שכבר גרו בו. אם מישהו מת בבית הזה, טיהור הבית הוא חשוב עוד יותר, למרות שאנרגיות שליליות בו יכולות להיות גם בלי קשר למוות. לכל מי שנכנס לבית שגרו בו בעבר כדאי לעשות את הטיהור, וגם מי שלא מאמין ירגיש בהבדל בתום הטיהור.

כל אדם בוחר בדרך אחרת כדי להירגע ולהשתחרר פיזית ונפשית, אך אין ספק שהדרך הכי טובה היא זו שמציע העולם האלטרנטיבי. בעזרת ריפוי ספונטני מחזירים לגוף את יכולתו לנוע באופן ספונטני ועצמאי שהוא איבד עם השנים.

כדי לעשות ריפוי ספונטני נכון וטוב צריך מדריך שמבין בזה. אם הריפוי מתבצע בצורה הכי טובה, האדם ישתחרר מכל המחסומים שמפריעים לו להשתחרר ולמצות את המשאבים הגשמיים והרוחניים.

ריפוי ספונטני לא מוכר בקרב רבים, אך הוא צובר תאוצה עם הזמן כיוון שבתקופה שלנו, יותר מכל תקופה אחרת, אנשים מרגישים לחץ גדול מאוד והם ינסו כל דבר שיעזור להם להירגע. זהו הכוח של העולם האלטרנטיבי- אפילו הלא-מאמינים פונים אליו כדי למצוא פתרונות.