מהו תפקידם של עורכי הדין?


מהו תפקידם של עורכי הדין? מהם חוזים עסקיים?

אף אחד אינו חושק להיות בסיטואציה הזאת, ברם במקרים רבים אנו זקוקים לעורכת דין. העניין עשוי להיות בשל פגיעה בתאונת דרכים ויכול להיות אפילו עקב רישום חברות. באופן זה או אחר תמיד כדאי שיהיה בסביבה איזשהו עורך דין!

כל מה שחובה לדעת לגבי תביעות ופיצויים.

אפשר למצוא לא מעט עורכי דין בארץ, והם מתעסקים בדברים רבים מאוד; עריכת צוואות, ענייני עבודה, גירושים וייצוג בבתי המשפט. שירותי משפט קשורים בכל נושא בחיים, מסיבה זו אפשר לנחש שיום אחד תצטרכו להיעזר בעורכת דין מנוסה.

מתי צריך נוטריון? צריכים עוד מידע חשוב בנושא יפוי כח נוטריוני?

אנשי נוטריונים הינם עורכי דין רגילים לכל דבר עם הסמכה מיוחדת להעניק שירות בעניינים מסויימים. באילו מקרים אנו זקוקים לשירותי נוטריון? לדוגמא, אם אתם מוציאים דרכון גרמני, חייבים לשלוח כמה מסמכים שונים מתורגמים. לא כל סוג תרגום הוא מתאים, שהרי צריך תרגום חתום ע"י נוטריון. עוד מקרה מוכר, כשאתם עומדים לקחת משכנתא, ההליך מצריך להראות גם חותמת נוטריון.

לפי איזה קריטריונים בוחרים עורכת-דין? מה עושים לגבי אימות חתימה נוטריוני?

ישנן בחיים החלטות גורליות מאוד – הבית שנגור בו, המכונית שנקנה והדובדבן שבקצפת הוא, עורך הדין שייעץ לנו כאשר נצטרך.

חייבים למצוא עורך דין מוצלח? זה תמיד רעיון טוב לקבל המלצות חמות מבני משפחה טובים. המלצות כאלה הן הכי כנות, וכך תוכלו לדעת שלא משקרים לכם.

כאשר נפגשים עם משרד של עורכי דין, ודאו אם הוא בכלל מתאים לכם. לא כל המשרדים מבינים בכל השירותים המשפטיים. מחירון נוטריון, סתם דוגמה, זה לא בדיוק כמו עבירות תנועה. מהסיבה הזו אתם חייבים לבדוק לגבי הצלחות עבר ולהיות בטוחים שאותם עורכי דין באמת מנוסה בנושאים מהסוג שאתם צריכים.

לעוד אינפורמציה בנושא משרד עורכי דין מקצועי, הציצו אל האתר www.praklist.co.il/. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה